Jumaat, 9 Jun 2017

Shopping Raya di Laman Web ALTHEA KOREA !




Assalamualaikum !!


Hai uolsss kaki kaki shopping dan pencinta kosmetik jenama Korea sekaliannnn.... Nisa datang lagi untuk menggegarkan jiwa dan perasaan anda semua hahahha !! Tataplah gambar di atas, di mana satu ketika dulu Nisa pernah kongsikan mengenai laman web yang super best ni ! Laman web ALTHEA KOREA menyediakan banyak produk jenama Korea yang semestinya authentic dan di pos terus dari sana ! Nak tahu macam mana nak shopping dengan laman web ni boleh baca blogpost Nisa yang ini. Baiklah.. jadi apa yang terbaru dari Althea Korea ???




Bersempena musim perayaan yang akan tiba, setiap kali anda membeli belah dengan Althea Korea, anda akan menerima barangan anda di dalam Althea's Limited Edition Raya Box ni ! Haa siapa yang biasa shopping dengan Althea Korea ni mesti tahu kan kualiti packaging mereka macam mana. Nisa sendiri pun suka simpan dan kumpul kotak Althea sebab boleh buat simpan barang mekap atau aksesori !




Yang best nya lagiiii.. Althea Korea juga ada giveaway untuk K-Beauty lovers semuaa !! Seronok tak seronoknya jika anda bertuah memiliki produk kecantikan pilihan anda secara percuma ! Haa, satu item pilihan anda akan diberikan sebagai hadiah tau, so tak payah bayar lah cerita dia! Hahaha.. cepat-cepat shopping di laman web Althea Korea sekarang tauu! Barulah parcel anda akan sampai sebelum raya.. boleh lah cantik-cantik di pagi raya sekalii..





Ehemmm... I'm already browsing through the website untuk pilih produk kecantikan Nisa.. Kalau sebelum ni Nisa banyak beli produk mekap, kali ni Nisa nak cari produk penjagaan kulit wajah pulak macam mask muka, ataupun produk mekap untuk base camtuh. Hehe banyak sangat pilihan.. ! Dah lah Althea Korea ni tawarkan harga yang sangat murah dan berpatutan ! Apa lagi girlss? Jom serang laman web Althea Korea ramai-ramai !!



LAMAN WEB 

INSTAGRAM

FACEBOOK PAGE



NISA KAY.

4 ulasan:

  1. Saya pernah dapat birthday gift produk althea dari kawan saya. Memang tak dinafikan produknya sangat bagus =)

    BalasPadam
  2. WoW!!! Laman Web Shopping dari Korea...
    Cepat3x...Nak ke sana juga sekarang.. Hehe..

    BalasPadam
  3. WoW!!! Laman Web Shopping dari Korea...
    Bestnyeee...
    Jom la cepat3x semua kita shopping di sana sekarang..
    Hiyyarrggghhhh... kental terus tekan laman web tu..

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay