Selasa, 10 Oktober 2017

Gegar Vaganza kembali ! Siapa peserta kegemaran anda?




Assalamualaikum..


Dalam sedar tak sedar, AF Megastar dah pun memasuk pusingan separuh akhir.. lepas tu final.. lepas tu tamat sudah drama Akademi Fantasia. Macam macam hal huhuu.. Lepas AF Megastar melabuhkan tirai, Gegar Vaganza pula akan mengambil alih spotlight. Ternyata ini pertandingan yang ramai nantikan kerana membariskan artis popular yang sudah lama menyepi. Jom kita ikuti peserta-peserta Gegar Vaganza 2017.






PESERTA-PESERTA LELAKI

  • Ferhad (Singapura)
  • Lan Kristal
  • Tia Jinbara
  • Firman (Indonesia)
  • Hazami
  • Aqasha



PESERTA-PESERTA WANITA

  • Haida
  • Raja Azura
  • Syura 
  • Elyana
  • Aishah
  • Liza Hanim




SIAPA YANG ANDA SOKONG ??


As for me, aku tak sabar nak menyaksikan persembahan dari Hazami, Liza Hanim dan Elyana. Tiga peserta ni je yang aku look forward.. And ohhh Aishah jugak ! Yang lain tu macam.. ermmm.. entah. Hahahaha maybe sebab aku takde fanatik dekat mana-mana artis dalam line up GV2017 kali ini.. Jadi yeah camtu-camtu je lah..


Yang aku pasti abah aku pasti takkan miss Gegar Vagaza kali ini sebab ada artis kesukaan beliau iaitu Elyana ! Hahaha.. aku ingat lagi abah melekat depan TV masa Elyana masuk AJL... Masa tu persembahan beliau last sekali, gigih abah tunggu. Hehehe.. Tapi tak tahu lah kot abah dah tak minat Elyana kan.. Apa-apa pun I'm looking forward to this show ! 




NISA KAY.

3 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay