Ahad, 28 Mac 2010

Lu Apeadehal Bro?

yeahhh.. dah beberapa lama jugak la aku menceburrrrkan diri dengan blogosphere ni~
tapi actually baru tahun ni aku mula promote promote blog aku kat GengBlogger dan jugak dah pandai pandai letak iklan suruh orang klik klik klik~
by the way, aku suka blog baru aku walaupun tak setajam atau selahanat blog lama, ahaks~
takpe takpe... aku ni dah jauh terpesong nampaknye dengan matlamat asal post ini ditaip.

aku nak cerita, sejak aku join apekebenda namanya GengBlogger itu, aku kenal ramai kengkawan baru, 
yang aku tahu ahli ahli GengBlogger semua nya sporting amat dan besh serta rajin klik klik iklan aku. tenkiuuuu semua~
dan dari blog jugak lah aku kenal sorang mamat yang sentiasa apeadehal? ngan aku. aku kenal mamat ni pon dari sorang member aku iaitu Iejam Hosen yang suka sangat merapu. haihh.. nama dia Muhammad Muzammil a.k.a Muhammad Ijam. haaa.. nama pon dah nak sama dengan nama member aku. nak cerita panjang panjang pon malas, aku post benda ni pon sebab si Muhammad Ijam tu suruh aku balas post dia pasal aku. keh3~

 ni la wajah Muhammad Ijam yang mana gambar nye aku cilok dari Facebook beliau~



Ha ha ha .. yang aku tahu Muhammad Ijam ni stalker terhebat masa kini. sebab dia boleh ingat status status yang aku post kat facebook. dan beliau guna kepakaran mengingat tuh untuk menganjengggg kitorang (yakni aku dan Iejam Hosen). ha ha ha.. tak percaya lagi?? nahhhh tengok!







haaaa... nak jadi stalker ye Muhammad Iejam?? ha ha ha.. aku lagi stalker dari kau~ nak tahu kenapa??
tengok nih pulak :


ha ha ha.. aku lagi terer kan?? wahhhh kembang hidong seyh!! kui kui kui~ Muhammad Ijam jangan marahhhhhhhh~ peace yo!





perasaan : menggila la kau






4 ulasan:

  1. muka ijam kt ats x bole blah seyh! haha

    BalasPadam
  2. ha ha ha~
    ye la, aku amik baikk punye dr fb dia~

    BalasPadam
  3. kurang ajar ko amek gambo buruk aku...
    aku amek gambo ko yg cute jek kot...
    xpe2... ko 2nggu next post... apeadehal?

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay