Ahad, 28 Mac 2010

Jangan Parah Dek Kerinduan!

hahahaa.. dah macam ape pulak aku tengok blog kudus aku nih
ala ala website motivasi Fadzilah Kamsah pon ade
ye la dengan segala post post renungan teguran insaf bagai
tapi oke lah kan? manfaat untuk aku.. untuk korang jugak kan? he he he tu pun kalau mendatangkan manfaat untuk korang lah. kalau ye, syukurrrrr Alhamdulillah~


huhuuu.. itu URL lama saya~ eh3~ ade muke innocent takkk???


ahah! tadi sudah post pasal "menerima hakikat". sekarang aku nak cerita penangan rindu lah pulak~ ha ha ha~ sebenar nye post ni pasal diri aku sendiri dan pasal sebuah blog.. hah! blog ape? blog siapa? haa.. tu yang kita nak tahu~ kuang3~

sebenarnye aku rindukan blog lama aku. blog Gatal Menaip. masa zaman aku bersama blog Gatal Menaip tu, memang gatal betul tangan ni nak taip sesuka hati mak ayah punye jiran tetangga aku. ape yang aku rasa, aku taip je, ape yang yang aku marah benci ejek perli sindir atau tak suke aku taip jek. update pulak, x payah cakap. dalam sehari tuh ade la lima or enam kali update. pendek kata blog Gatal Menaip aku dulu memang aku buat dah macam biografi hidup dah. untung-untung kalau dah besar aku boleh buat buku (errrkkk!!!!!! ade ke yang nak baca???) 

tapi.. atas sebab sebab tertentu, aku dah buat keputusan pasti! cehhh.. huhuu~ untuk DELETE blog itu, justeru memadam semua kenangan dan apa-apa sahaja yang pernah termaktub dalam blog itu. bagi aku blog lahanat itu yang aku sayang, blog lahabau itu yang aku suka, tapi yang lahabau dan lahanat itu orang pulak tak suka.. takpe takpe.. sekarang blog Saya Suka Menaip aku akan gunakan sebaiknye.





perasaan : nak jadi baik, lebih baik, dan lebih baik.

10 ulasan:

  1. errkkk...nk ckp ape ek?

    ummmm....

    hi....

    haha..ok la tu kn..terbukak entry ni..cam best je blog tu..na tgk bley?ummm..1 lg..nk puji memuji2 di hari raye kt cik adik manis ni...comel la anda...

    haha..bapak skema ayat..cmni ke cara nk tackle awek??
    adoii..ptut la fail..

    erkkk...jgn mrh tau...sje cari entry lama2 nk komen..haha..panda suka membaca...nk komen ni mlas skit..

    tp bila da komen,terbyk skali laa jwbnye...haha..

    nt xigt dh entry ni...lau cik adik manis ni nk balas komen ni,sila ke blog panda k..huhu..


    maaf guna "cik adik manis" tu ayat zaman purba...zaman tok nenek kita mengorat..

    haha...panjang nye...dh2 la tu panda oiiii..sian kt org nk bca..

    k....salam..^^

    BalasPadam
  2. haha..jmpa jgk entry neh...

    thanks publish komen ni..

    adehh...dkat 2jam cari entry ni balik tau..tkut2 la cik adik mnis ni xsudi publish..

    peace!!!pissssangg..*wink wink

    BalasPadam
  3. ummmmm...ntah...

    adehhh...tbe2 rsa berdebar2 la plk cik adik mnis ni rply komen panda...

    hahaha...control ni..tahan je la..

    errr...da xtau nk ckp pe..

    tq je la...

    :)

    BalasPadam
  4. hahaa..
    panda sunggoh kelakar.
    ohh ye kalau susah cari entry ni boleh guna search box yg ade kat side bar eh :)

    BalasPadam
  5. errkkkk...dia balas lagii....


    aaaaaaa..xtau da nk ckp ape..

    tergamam...btol ke ni..

    ke salah entry balas ni..haha

    ummm..lau cik adik mnis ni xbalas,

    panda plk yg tggu2...

    da balas plk len yg jd..tkut..haha

    ntah laa..panda ni pelik skit..

    jgn di layan k..AMARAN!

    nt turut serta jd gila2...

    bkn CRAZY ok..

    haha..

    xpe la nisa...da follow up entry ni..

    dia msuk lam email trus..snang..klik je..hehe

    sje je cari entry lma2..

    maluu...tkut org len bca komen ni..

    adehh...

    BalasPadam
  6. haha
    nisa suka kawan dengan org yg perangai gila gila macam nisa jugak.

    hehe nape nak malu?
    :P

    BalasPadam
  7. hmmmm...kalau soalan nape nk malu tu ssh ckit nk jwb..

    sbb xtau knape malu..

    ye laa..sy ni kn seorang panda..

    hahaha..boleh ke ayat cmtu??

    hmmm...nt org gelak kt panda plk berjiwang sakan kt blog cik adik mnis ni...hahaha

    ehh...panda xtpu tau....

    wajah cik adik ni mmg seiras gula@sugar tau...manis je..hak3..

    gurau je...jgn la mara..

    tp kn...harap mklumm...

    panda xperangai gila2 mcm cik adik mnis ni...

    tp...tuan panda ni yg prangai gila2 cam cik adik mnis...

    hehe...mengarut+melalut da ni..

    panda pn ske menaip..tgk ni..da start ckp,byk plk nk tulis..

    smua kuar dlm kpala,kuar kt skrin..hahaha..

    dh la....simpan utk entry2 len plk..

    byk ckp xguna..

    nt cik adik mnis ni bosan...

    hrap2 sgt laa xde yg selongkar entry2 lama cik adik mnis ni..then bca komen panda ni...

    lau ade laa sorg,nk ttup trus blog panda...hahahaha

    malu2 panda...^_^

    BalasPadam
  8. hahahha!!
    muka iras gula??
    ehh takdelah..
    mane ade...
    saje je panda ni tau. hohooo~

    BalasPadam
  9. ecececehhh..kononnye ayat malu2 cat gtu kn....bgus la lau malu2 cat,nt panda bg friskies k...panda kje kt bhgian friskies ni...hari2 bau friskis..haha..xde bau panda dh ni...

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay