Rabu, 24 Mac 2010

Malaysia Pon Ada F4-nya Jugak…~

 

  • hahahhaaa~
  • mood agak kureng waras hari ni (Selasa 23 Mei)
  • ini post untuk menggembirakan hati
  • selesainye aku melepas kemarahan petang tadi, aku dapat pulak berita yang amat amat menggembirakan!!
  • yeaaa… sekarang saya ada super hero~
  • hero hero hero hero yang akan melindungi saya jika diancam oleh tuttttt…!! (maaf tak perlu saya sebut siapa)
  • 4 hero yang sayang pada saya hekhekhekkk~ (ye la kalau tak sayang nape sanggup jadi hero saya kan???)
  • tak sangka sangat sangat mereka sanggup buat ini untuk saya tanpa saya berkata apa-apa
  • bila mereka menyatakan kesanggupan mereka untuk protect saya dari tuttttt…!! , aku macam terharu dan x tahu nak cakap apa!

 

74892378923752 walaupun her04 saya x se-kiut F4 korea….

 

f4 ….dan walaupun hero4 saya semacho F4 jepun..

(saya mahu yang rambut perang kat belakang tuh! itu Hanazawa Rui..!! )

 

 

  • tapi saya sangat bersyukur
  • mereka sanggup pertahankan saya
  • lindungi saya
  • dan saya gembira
  • mereka seperti melindungi adik perempuan mereka
  • cehhh bangga giler, berlagak lah aku sekarang
  • ahhahahah~ saya suke ini

 

 

 

perasaan : bangga. so now stalker, ko tak payah nak gelabah, berambus je la~ (suka aku tengok ko dah macam cacing kepanasan)


11 ulasan:

  1. norien say:
    jeles i.......huhuhu....
    my hero 2.....huh....
    ooo,,gu jun pyo......huuhuhu
    ji hoo......
    hiihihihihihi

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. hahaahhahaa~ kay tetap nak hanazawa rui @ oguri shun~

    BalasPadam
  4. hehehheheee~
    ala shiemaaa~ sharing is caring what~ hehehee~
    =)

    BalasPadam
  5. aq tetap suka takeshi kaneshiro dr hanazawa tah pape tuh.. =p

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  7. shiema : alaaa~ oke2~ huu~ aku pergi mmbawa hati lara~

    BalasPadam
  8. hahahha
    lain je bunyi untuk post ni kay
    ko nk mksdkan sapa kay...?

    BalasPadam
  9. sape ape??? ha ha ha~ suke ati lew aku nak post psl ape~ kui3~ faisal ko jgn kontroversi lak eyhhh~ ha ha haa~

    BalasPadam
  10. kenapa x ltk f4 taiwan n cina?dieorg pn ada f4 gk :P

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay