Isnin, 19 April 2010

Kembangnye Hidong Aku.. TENKIU Abang Ben Ashaari

  • huerhuerr.. agak rakus aku membelek belek blog Abang Ben
  • kenapa? ada apa??? alahh..!! sume dah tahu Abang Ben ni antara blogger yang terkenal kat Mesia nih!
  • yang aku respeknye Abang Ben nih adalah karena gaya penulisannya  yang simple, terus terang dan nyata hohohooo~
  • dan dia sangatttt rajin nak jelajah blog blog newbie macam aku =)
  • dan.. hari yang dinanti dah tiba..
  • sebab aku membelek blog Abang Ben dengan rakus nye ialah, untuk membaca post Abang Ben.
  • post ape?? POST TERJAH BLOG AKU..!!!

Snapshot_20100415 muka x terkata apa-apa

  • yeahhuuuuu…!! tenkiuuu bery bery bery muchhhoo pada Abang Ben sebab sudi jelajah blog ku ini
  • herherherherr…~ tenku sekali lagi~
  • dan di kesempatan ini saya nak ucapkan ribuan tima kasih kepada sesiapa yang menyokong saya dalam bidang blogging ini
  • dan kepada sume follower yang rajin baca dan komen blog ku ini~
  • tenkiu tenkiu tenkiu sesangat oke..
  • hahahaa.. poyo laa pulak kan aku dok ucapan bagai, baru kena jelajah sekali!
  • hehehehee..~ thanks

p/s : jom semua tengok Blog Aku Kena Jelajah

perasaan : pertama kali kena jelajah, memang la sangattt excited! ade aku peduli???


3 ulasan:

  1. wahhh bestnya...hehehe..tahniah2

    BalasPadam
  2. uihh.. lama ni.. tak perasan .. maaf yer .. selamat hari raya .. maaf zahir dan batin .. duit raya ada ?? hehe..guwau ..

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay