Isnin, 19 April 2010

Hey Awak Tengok Sini

Snapshot_20091208_2 EDITED gitar coklat hitam seperti tertera dipercayai kini berada bersama-sama dengan along sengal ku itu iaitu Meuz Angelo

 

19 April tahun 2010

  • hari ini saya dengan kembang hidongnya nak tayang tayang gambar gitar along saya
  • herherherr… lihat lah pandanglah cun nye gitar kapok itu walau harga tak seberapa
  • tapi gitar itu peneman saat suka duka along di Uniten (errrkkk… suka hati punye statement..!!)
  • ha ha haaa…~ ye la, dah gitar itu dibawaknye ke Uniten??!!
  • oke saya mengakuuuu!! saya TIDAK PUAS HATI. ini diskriminasi!
  • saya juga mahu bawa gitar itu ke shah alam… =(
  • boleyh tak? boleyh tak????

hey hey awak kat sana tuh :

  • tengok tengok ini gitar, along saya punya
  • kalau saya bawak ke sini awak ajar saya main gitar ye??
  • dulu saya belajar main gitar lagu Like A Stone (Audioslave) tapi intro dua tiga petik je   =D
  • he he heee…~

perasaan : apesal la aku macam menggedikkkss aje nih?


7 ulasan:

  1. aishhh..naper tak beli sajer gitar lainnn.. eheh ^_^.

    BalasPadam
  2. Gaye sudh ad ye.cume praktis kne lbih ye.haha(brangan jd pngkritik jp)

    BalasPadam
  3. gitar pusaka lain feel nye kan? mau blaja meh datang subang..belakang je..kah3

    BalasPadam
  4. terry : huu ade wit nnt bwu nisa beli gitar sndri~ hehehee

    panglima : heee...~

    BalasPadam
  5. aku dah lama blaja main gitar..tapi still tak pandai2 lg..bunyi kadang macam vuvuzela

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay