Jumaat, 23 April 2010

Sampai Hati Kau YouTube…!!!!!!!!!!

Capture

wahai Youtube…

  • lama tahu tak aku nak tunggu kau upload video kejadah ayam tuh!
  • aku tunggu tunggu tunggu dengan penuh kesabaran
  • sebenarnye aku tak suka tunggu
  • tapi sebab excited nak tunjuk kat orang video tuh, aku tunggu jugak
  • tapi kan Youtube, kau tahu tak kau ni sebenarnya KEDEKUT
  • video yang kau kasi upload cuma 10 minit..!!!
  • arrgghhh.. sikitnye, ade ke patut ohh Youtube????
  • kedekut bukan main kau dengan aku ye Youtube
  • padahal aku pengunjung setia kau tahu takkk..
  • almost everyday aku jengah ke laman web kau tuh
  • almost everyday aku cari vido klip karaoke pastu aku melalak sorang sorang…..
  • tapi video aku kau REJECT..!!! ohhh Youtube, sampai hati kau!
  • kedekut betol… dengan aku pon nak berkira ke???
  • adoyaiii……………….~

perasaan : BENGANG laaaaaaaaaaaaaaaaa….~


2 ulasan:

  1. sabar tau...
    jgn marah2 yeh...
    nnt cepat tua...

    BalasPadam
  2. aq pon bengang gila fb x approve kita punya video..
    dorg sje nk boikot kita dowh kay...

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay