Jumaat, 23 April 2010

Terer Gila Aku..!! (Versi Bangga Diri)

berikut adalah beberapa reaksi biasa bila orang baca tajuk nih

  • poyo giler minah nih!
  • perasan nye…
  • please la ye
  • apehal lak kau

herherherrr.. tapi korang tahu ke?? ape yang aku dok banggakan sangat??? ha ha haa.. You guys kena tengok la dulu video di bawah. It’s cool..!! Ini bukan software ke ape. nak tahu?? tengok la dulu….

p/s : video ini berbahasa german, sila baca subtitle untuk memahami mesej tersirat yang ingin di sampaikan. dan korang kena tunggu video ni buffer dulu, sebab dia nak bagi kita tengok dengan lancar tanpa sekatan. ohhh ye.. lepas tengok video nih, korang nak buat untuk diri korang pon boleyh.. SURE PASTI CONFIRM MESTI mendatangkan rasa kebanggaan yang sangat sangat tinggi level nye… *peace*

gila

klik pada link di bawah untuk saksikan video yang menjadi kebanggaan saya

http://en.tackfilm.se/?id=1271987551582RA86

p/s lagi : aku tahu mesti ade yang takut takut atau curiga nak bukak video ni. no harm oke. ni bukan video bukan-bukan yang dok keluar gambar gambar hantu ape semua tuh, ni adalah iklan yang dihasilkan dengan sangat sangat baik. tonton dan anda akan tahu kenapa saya sangat bangga dengan video nih.

perasaan : because i’m a hero =p


4 ulasan:

  1. hahaha. mula-mula berdebar.
    pikir cerita hantu, padahall....

    haha

    BalasPadam
  2. hahaha..
    terer xx??????kui3~
    aku dh tulis kat situ NO HARM. aku pon x suke video2 yg dok terkejutkan org 2 tu sume.... so aku xkn kenakan org cmtuh~

    yg ni video dia cool gilaaaa~

    BalasPadam
  3. Macam2la..ni dalam proses nak try buat satu..hehe, pe2 pun TQ

    BalasPadam
  4. video tu
    dah pernah buat
    letak diri sendiri

    heheee

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay