Sabtu, 17 April 2010

Saya Mahu Blog Saya Dijelajahi Ben Ashaari Kerana…

  • wah wah wah.. meriah betol aku tengok orang dok post pasal aktiviti jelajah blog oleh blogger terkenal Ben Ashaari
  • bila buka website GengBlogger, mesti ade je post pasal blog yang mahu dijelajah
  • actually aku dah lama perhati
  • cuma aku malu segan nak ketengahkan blog aku untuk dijelajah abang Ben
  • tapi demi nak mendapatkan maybe tips or advice pasal blog, aku dengan muka tak malu dan rendah diri nye mahu blog aku dijelajahi abang Ben

ben ashaari (klik pada gambar)

  • oke oke (semangat gilaaaa) pertama-tama nye kena letak header hensem abang Ben..
  • oke sudah letak. nampak kan???? herherherr…~
  • ohh yaa.. saya sudah follow abang Ben. dah lama sebenarnya. suka baca gaya tulisan nye yang simple itu..

Kenapa La Pulak Aku Nak Blog Aku Diterjah dan Dijelajah Abang Ben ????

  • sebab aku nak up traffic.. wawawaaa… tamak haloba tak aku? herherherrr…~
  • aku nak tahu jugak ape pendapat Abang Ben pasal blog aku yang kudusss neh~
  • aku dah lama wujudkan blog. sejak aku di awal alam persekolahan peringkat menengah lagi iaitu pada tahun 2006
  • tapi masa tu kirenye blog sendiri sendiri baca hohohooo~ ye lah cite pasal sekolah, kelas, cikgu baik cikgu jahat, masalah disiplin. hahahahaa…~ memang tak matang.
  • dan sangat jarang update, sebulan sekali la kot aku spend time kat cc Macha Siva untuk tulis kisah sekolah aku dengan panjang lebarnye
  • then blog tu aku clear sume post, aku mula balik menulis pasal diri aku, masa tu aku dah open blog aku pada public, cuma aku tak promote  je
  • then setelah menyedari menulis blog syok sendiri itu sangat sakai dan tak best, aku delete blog tu dan buat blog baru.
  • aku post pasal peristiwa menarik yang jadi pada aku, tapi selalu tak update, aku pon tak rajin nak explore pasal blog masa tu
  • lepas tu aku clear kan sume post, aku tukar URL, aku buat blog yang lebih stabil. ha ha haaa~ maksudnya macam sekarang punya, tapi still mengekalkan gaya tulisan yang tak bertapis terutamanya bila aku tengah marah orang. huuu~ (time ni aku memang annoying sebab suka tukar URL)
  • then at last, aku delete blog aku tu atas sebab sebab peribadi, dan lahirlah blog Saya Suka Menaip ni
  • ha ha haa.. nak tahu jugak apa pendapat orang ramai pasal blog aku neh, oke ke tak?? best baca ke tak? atau pun annoying je lebih???

Sooo.. Abang Ben, saya dengan ini, mengaku bahawa saya dengan rela hati dan tiada paksaan dari mana mana pihak waima jiran sekalipun, mahu blog saya dijelajah oleh Abang Ben. SEKIAN. wassalam~

perasaan : agak agaknye Abang Ben sudi tak jelajah blog aku??????


6 ulasan:

  1. maaf ..terlepas pandang ...dah masukkan dlm senarai ... atasssss sekali ek .. esok saya buat .. ok ? tqqqq .. dn maaf sekali lagi

    BalasPadam
  2. blog simple je..suke cam ni..xserabut cam nazz..huhuhu

    BalasPadam
  3. Salam perkenalan, tersinggah n nmpk kt dlm bloglist En. Ben...

    BalasPadam
  4. good luck :D

    sekali pandang muka abg Ben.. macam muka jimi yezzzaaa..hahah ;p

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay