Sabtu, 29 Mei 2010

Bezanya Bila Ade Berukband

DULU :

  • mula jek cuti sem, aku still oke lagi
  • buat buat cool padahal hati gundah gulana resah gelisah
  • lappy yang dibiar atas meja aku jeling jeling jek
  • geram dan bengang
  • sebab tak dapat online!!!!
  • maka aku usahakan jugak pujuk along atau kakteh, menetapkan destinasi ke kedai mamak 24jam
  • untuk online! untuk facebook! dan untuk blog! seriously memang agak teruk addiction aku
  • then hampir setiap hari pergi kedai mamak tu sampai waiter kat situ macam tahu tahu jek aku akan order teh o ais dengan roti telur/ roti sardin
  • then, bila dah nak start semester baru, saje balik shah alam awal. ada DUA sebab ye
  • yang pertama, aku nak ade waktu rilek rilek untuk aku rehat dan kemas bilik lepas sampai sana
  • yang kedua, apa lagi????? ONLINE lah! teruk nye aku. =_=

IMG_8464 p/s : it’s NOT my hand oke!

SEKARANG :

  • sume tu takde lagi
  • cuti semester kali ni aku duk rumahhhh jew
  • pagi pagi bangun kacau adik aku main game, takpun sidai kain
  • heheee ade masa tu malas jugakkkk… then mengadap game Zuma atau Sims Nightlife kat laptop abah
  • lepas tu? ONLINE yeayyyyy…. memang thanks giler kat abah sebab beli berukband nih.
  • dan yang paling best nye, bila semua pergi sekolah, time online tu adalah premium time. wahahaaa
  • maksud aku, waktu waktu macam tu la line internet superb! thumbs up! ha ha
  • so, kerinduan aku terhadap facebook dan takde! he he

Snapshot_20100527_7 adik adik pon tompang sekaki yeh!

perasaan : bersyukur =)


9 ulasan:

  1. wa same3!!!! dulu mesti pegi kfc pastu order pepsi je, sebab nak online lama2.

    skg pas smbung streamyx kat umah takyah gi lepak wat muke tembok dkt kfc dah. :D

    BalasPadam
  2. hehe..ooo..ade bela berukband yerk...
    comel xhehee...

    BalasPadam
  3. hehehhe.....saye lau xdpt online rasa cam nak demam,,,

    BalasPadam
  4. haha.
    biasa la tu.
    hidup semakin mudah.
    kita semakin pemalas.
    ho yeah ho yeah!
    ;)

    BalasPadam
  5. klu kat kolej, wireless cam siput. slalu buka laptop pagi2, donlot byk2. pastu biarkan. balik dri lecture pun xabis lg donlot. haish.

    klu kat library, movie 1gb tggu je dlm 10-15min da siap donlot. saat tu lah nikmatnya wireless yg berdesap desup. haha.

    BalasPadam
  6. hisyam - he he haah kan. memang lain =)

    syira - heheee sy dulu mase duk hostel, sy suka gi mcD, sebab mcD luar pgr hostel jek. ha ha =)

    telor - yep!! berukband sy chomelll ouh!!! buley tukar2 baju =)

    BalasPadam
  7. nuyara - betol3 =P

    hizami - ha ha ye ye saya memang malas giler la skrg. adoii cmne nih?? cmne nih??? huhuu

    BalasPadam
  8. ha ha... streamyx kampus sy mcm2 di block nye. you tube xley bukak. haha~

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay