Sabtu, 29 Mei 2010

Join Contest : BY MYSELF

  • wahahaaa sudah agak beberapa lama jugak aku tak melibatkan diri untuk join mana mana contest yang dianjurkan rakan rakan blogger
  • bukan taknak tapi kekangan masa membuatkan aku tak sempat nak browse contest contest kat blog lain
  • oke sekarang final exam dah lama tamat, aku pulak dok goyang kaki makan online kat rumah wahaaa..
  • so aku pon cari la contest contest yang menarik untuk aku join
  • wuhuuu aku dapat tahu contest ni dari blog Saudari Syafiqah Safri
  • lets cekidaut bebeh !!

MYCONTEST klik gambar untuk ke blog contest TENKIU =)

kali ni aku memilih untuk join Contest BY MESELF

  • oke dalam kontest ni senang sangat nak join nye
  • korang just kena letak gambar korang sendiri, yang diambil dari cermin.
  • ingatttt gambar sendiri ye, bukan orang lain
  • so aku pon nak jugak tunjuk gambar gambar aku yang mana dengan syok sendirinye aku amik dari pantulan cermin
  • korang nak tahu lebih lanjut tarikh tutup serta syarat syarat nak join kontest ni, sila la klik di sini
  • lets cekidaut gambar aku pulak =P

cats cermin 1  gambar dalam rumah, sebelum keluar ke event UNIFY di unisel shah alam

2  gambar diambil dalam tandas unisel. hari aku pakai ala ala korporat sikit. ngeeee~

tadaaaa sudah siap ye…  korang pon jom la ramai ramai join Contest BY MYSELF jom buat gempak he he heee

 

perasaan : of course la mahu menang!! tapi kalau dah bukan rezeki tak mengapa =)


3 ulasan:

  1. comelnya... heheh.. boleh menang ni.. kalau ada vote saya akan vote awak..

    BalasPadam
  2. hi dear, dtg memantau..kui kui..

    syarat semua ok..comel erk..

    good luck dear.

    BalasPadam
  3. Azman : adehhh tapi xde voting system lak. hehee~


    so close : thanks a lot =)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay