Isnin, 24 Mei 2010

Infinity and Beyond . . .

  • tajuk tak boleh belah
  • sorry kalau korang rasa entry pulak takde kaitan
  • aku cuma… rasa nak menaip
  • aku tak tahu nak cakap macam mana
  • satu perasaan yang tak dapat aku gambar kan DSC04295
  • sejujur nya baru sehari aku kat temerloh
  • ya baru sehari la balik sini, baru sampai, baru tido satu malam kat katil tilam leper aku
  • yang lepas lepas aku dah tak mahu ingat, dan akan datang aku just prepare
  • aku perlu refresh, taknak pending dah, start over
  • banyak yang nak cakap tapi malas la, kalau boleh nak biar sume nye berakhir di saat aku keluar dari dewan exam lepas paper Photo
  • taknak buat diri sendiri sakit hati dah, kalau aku nampak ape ape biar lah aku macam takde perasaan
  • takde perasaan? kadang kadang rase nak jadi macam Cipin – heartless. tak rasa apa apa dah. boleh ke? elok ke camtu? haihhhh~

IMG_5281 IMG_4750

IMG_6872 

p/s : banyak lak gambar nak ditayang. haihhh~ love u, tak dapat nak kira.

perasaan : scattered.


6 ulasan:

  1. ahha.
    kfc oh kfc.
    eh eh lawa gambar kfc tu.
    second last tu.
    ;)

    BalasPadam
  2. lepas nih,picit perkataan HOLLYWOOD pulak :D

    BalasPadam
  3. hizami : yeke?? thanksss~ tu kwn yg amik =)

    encik tikus : ha ha tu pon kalau sampai ke hollywood~

    BalasPadam
  4. akuseniman : alallaaaa~ dont jeles =P

    hisyam : huhuuuu~ mase nih x kenal lg =p

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay