Isnin, 24 Mei 2010

Kejadian Di Lebuhraya . . .

  • alkisahnya perjalanan balik aku dari gombak ke temerloh
  • mula mula kitorang gerak ke shah alam  semula, nak amik barang barang aku
  • then berpandukan GPS dari handphone sony experia along aku, destinasi seterusnya ialah Uniten Bangi
  • sampai di Bangi, kitorang makan makan kat Cafe On The Run di Esso – puas hati beb, nasi ayam dengan ayam panggang yang besarrr punya!
  • then, baru hantar along aku ke hostel nye di Uniten
  • then berpandukan papan tanda, destinasi ialah Temerloh, yelah kalau tak biasa memang tak jumpa jalan wuuuu~

then… di lebuh raya, jalan mula curious, nak tahu ape jadi, sebab tak macam jammed biasa.

DSC05341 gambar hasil tangkapan sony K850i jek…

  • rupa rupanyaa ade bas rosak kat depan..  adoiii aku ingat kan kemalangan ke, jammed sebab banyak kereta ke, ade roadblock ke…  tapi syukur lah takde kemalangan, maka takdelah nyawa melayang.
  • then kitorang singgah pulak kat R&R sebab abah teringin nak makan buah.  aku pon beli jagung kukus yang aku suka sangat sebab rasa dia lemak lemak manis + masin.

DSC05366

then si mat botak boyot nih tarik muka lak  sebab ape pon tak tahu laaaaaaaaaa..  puas dah tanya nak beli ape. nak kerpok ke, buah jambu ke, tembikai ke, air kotak ke, sume dia geleng.  aiyohhh kalau ikutkan aku yang temper ni aku tarik masuk kereta jek, tapi aku sebagai kakak yang baik hati aku pujuk lagi..  dah dia kata taknak ape ape kan, so perjalanan pon diteruskan

dah gerak baru la si boyot cakap dia nak keropok pink yang macam kakaknye beli. ceeiiiitttt~

p/s : tu je lah dua peristiwa sempat aku rakamkan sepanjang perjalanan dari gombak ke temerloh =)

perasaan : sengal sengal ubi


3 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay