Isnin, 21 Jun 2010

Aku, Moyy dan CandyDandy

  • semalam or kelmarin kot aku sedang blogwalking, then aku baca blog Abang Ben, dia cakap pasal nuffnang
  • camne nak tengok blog kita ni dapat perhatian ke tak
  • entah laaa dah lupe. ish ishh kesiannye aku muda muda dah pelupa huk huk~
  • then aku ikut la ape yang disarankan oleh Abang Ben, aku check ape yang nama nye referrer tuh kat Nuffnang
  • then aku ternampak nih!!!!

*

*

*

referrer

nampak tak dalam kotak merah tuh? nampak tak?? nampak tak??? tak nampak sila klik gambar yeh yeh.

*

*

oke aku jujur ye ye aku pon masih baru dengan penglibatan aku dengan Nuffnang nih dan aku jujur lagi ye aku belum faham sangat konsep referrer ape tah ini he hee~ oke sesapa mau jelas kan??? tenkiuuu sayang anda =)

then aku discovered blog Moyy chumel kesayangan aku dengan blog CandyDandy budak photo comel itu antara top referrer… ngeh ngeh ngehhh~ aku sangat suka dan terharu ye kawan kawan. sayang anda dan anda =D

pesanan penaja : ni sume pasal kisah bertudung kat blog Moyy, pastu pasal join kontest Bergaya Dengan Baju kat blog CandyDandy. bukti???? FEEDJIT. haha

perasaan : syukur alhamdulillah. sayang korang lebih =) ha ha

 


10 ulasan:

  1. hahaah bnyak nya taip

    hobi eik

    BalasPadam
  2. princeduyong :

    tenkiu tenkiu.. he he lama x singgah blog?

    BalasPadam
  3. emira :

    hehe tengok link kau pon ade woww~ hehe
    kau ade account nuffnang kan? kalau ade log in jek, then kat tepi tu kan ade mcm statistic, referal.. keyword. ha ko tgk kat situ jek =)

    BalasPadam
  4. memangbagus kan link antara satu sama lain.. yalah dapat mengenal lebih dekat and at the same time, dapat traffik....jom kita tukar2 link nak?????

    BalasPadam
  5. sharinginfoz : he he sy x phm sgt psl exchange link nih.

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay