Isnin, 21 Jun 2010

Bersamamu

  • ahah! AKTIVITI WAJIB ape ye yang patut kita buat masa cuti semester???
  • cepattt jawab! hoh..?? tak tahu? alah, selain tolong mak, berkebun, cuci toilet, online fesbuk, update blog, ape lagi??
  • sapa tahu angkat ketiak, kasik air conddd….!!! ouhhh oke stop kat sana dah ade orang muntah hijau.
  • hahahaa.. ini aktiviti wajib bagi aku ler, ape lagi kalau bukan bertemu kawan kawan lama yaww!!
  • ouhhh mak sukewww la nok! auww auww.. jumpa balik kawan kawan yang dirindui chewah chewah. ha ha

*

*

*

Jejak Kasih 1

DSC05771 EDITED

Nisa A. bersama Hazirah Abd Uloom

 

  • ouhhh saya sudah kawan sama dia dari kecik oke
  • dia jiran saya masa keluarga saya pindah ke taman perumahan nih
  • keluarga dia dengan keluarga saya memang sangat rapat ouhhh…
  • sayang dia meyh, dia faham sangat saya. he he he (ade lah rahsia nye ehemm ehemm)
  • dan dia kelakar, dia suka gelak gelak. oke saya panggil dia Yah. (awak jangan marah saya tulis pasal awak ye syg)
  • zaman tak matang dulu kami suka main polis sentri, askar perang tembak guna straw dengan lidi sate
  • kami suka buat konsert lagu jesnita sebab masa tu sangat glemer lagu nih, kami suka panjat pokok jambu
  • kami suke pertandingan mewarna dan kami ada perpustakaan mini, kami suke lumba basikal
  • oke part lumba basikal tak boleh lupa sebab kaki adik saya tersepit dalam jejari tayar basikal masa kami lumba beskal
  • oke awak nanti kita jumpa di Shah Alam yeaaa!! aumm~

*

*

*

Jejak Kasih 2

IMG_9084 edited 

Nisa A. bersama Farahain Roslan (sorry gambar muka x ready ha ha)

IMG_9080 EDITED

pertemuan dilakukan di Gossip Spot. ha ha nama nak gempak jek.

 

  • oke saya sudah kawan dengan dia sejak sekolah rendah…
  • aaaaa sudah lupa meyh saya sama kelas dengan dia sejak darjah berapa
  • oke dulu (dia kata) dia comot. alah saya lagi comottt, kalau tengok gambar sekolah rendah boleyh pengsan ouhhh tidak tidak!!
  • saya selalu lepak rumah dia, kitorang suka hang out kat bandar sampai lebam
  • kalau ade duit lebih kitorang pergi makan KFC (oke farah sila belanja ha ha)
  • tapi memang suka la hang out dengan dia, sebab dia mamarazzi saya, dia wartawan majalah Manggis yang suka interview saya. he he
  • kalau kami lepak sama rasanya borak macam tak hengat dunia harharharrr~

oke itu saje gambar yang ada, kalau diikutkan memang ada kawan lain yang aku dah jumpa, cuma takde kesempatan nak amik gambar.

  • Khaidir : jumpa kat pasar malam. rajinnnn dia kerja part time
  • Syazwani Tajudin : lepak kat kedai mama dia, then gi makan kat kedai Happy disertai dengan adik nye Nina
  • Fazliana : terserempak kat tepi jalan jek he he hee
  • Fatin Nadhirah : terserempak dekat cyber cafe biru (wwuuuuuuu~)

sangat sedeyhh wuuuu sebab tak sempat jumpa my besties Rafiqqah & Mimi, sebab dorang dah balik ke Polisas. oke next mission ialah menjejaki kengkawan lain yang masih wujud di Temerloh ini.

perasaan : ouhh aku suka jumpa kawan kawan auww auww~


4 ulasan:

  1. ouh...mmg best dpt jmpa kengkawan lama kn?

    ni rasanya my first comment even dh follow blog ni lama dh...

    singgahla my blog=)

    BalasPadam
  2. erti kata laen; mbergossip aka mengumpat adalah aktiviti wajeb..

    gurau2 :)

    BalasPadam
  3. syamimi :

    he he seronok sgt,. hhehee thanks for dropping by dear =)

    BalasPadam
  4. ayin :

    ha ha oppsss~ kantoi sudahh haha!!!
    =P

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay