Selasa, 29 Jun 2010

Do You Have “The Most” Factor???

yeaaaa adakah anda ejen 000???  wahahhaa takde kena mengena!!!  hehe ari ni setelah mood swing saya berlalu pergi diusir oleh saya punya Dr. Fadzilah Kamsah dengan Jen-jen, saya kembali ade mood nak join join contest.  wehahaa~  Contes ni senang sajeeee… anda ade THE MOST factor?? wahahaa~ saya rasa saya takde la sangat THE MOST nye, just try my luck =)

the most contest
contest ini dianjurkan oleh cik Hud Hud kita yang cute yeh yeh
oke mula mula kena lah jadi follower supaya dapat update mengenai contest ni =)
follower 
oke… sudah follow hehee.. see my thumbnail =)
TARAAAA… ni je gambar yang aku nak pertaruhkan. hehe udah gue bilang, gue nggak ada faktor the Most nya, tapi gue mau coba ini contest =)
IMG_8983 EDITEDDSC05405 EDITED hehehee… aku ni tak lawa pon. eh eh tuan contest kata contest ni bukan nak cari ratu cantek tau, sebab tu saya berani cuba. herherherrr… ye lah kalau cari Ratu Chantek mau nye belom hantar penyertaan sudah kena reject. wakakakaaa~
oke ini saya mahu tag Puteri tuan blog Candy Dandy Si Kaki Foto

perasaan : sangat suka suka suka. yes



10 ulasan:

  1. wewiitt cantik la :P
    hehe accepted thx babe <3

    BalasPadam
  2. hehehe oke thanks a bunch dear =)

    BalasPadam
  3. camne ko tau ake ejen 000?? haha..wah cantik gmbr kau..ade potensi leh gi jauh....gud luck weyh..

    BalasPadam
  4. hee ~ thanks for the tag. nanti aku buat

    BalasPadam
  5. duniaku abstrak :

    haha karena saya ade spy intip anda tiap2 hari...
    wahahhaa...
    thanks tau :)

    BalasPadam
  6. candy dandy :

    haha
    hang x buat aku sekeh laju laju.
    ;P

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay