Ahad, 20 Jun 2010

Masscommers, Remember This???

  • sabtu. 19 Jun 2010. 9.03pm.
  • memang aku takde keje sangat hari ni. so kebosanan tu aku isi la dengan kerja bermanfaat
  • yeaaa aku telah mengemas kini folder folder dalam lappy daku ini
  • memang bersepah sepah folder yang entah ape ape takde tajuk
  • memang berterabur gambar aku tak save dalam satu folder
  • pendek kata memang sepanjang semester 3 yang lepas folder dalam lappy aku memang tak organize
  • haihhh memandang segala file dan gambar yang ada di sana sini, aku berfikir bahawa malas giler aku
  • ye lah.. tak tersusun langsung!
  • then tengah tengah aku organize folder tu sume, aku terjumpa satu folder, dalam tu semua assignment semester lepas
  • so aku pon belek satu satu, mengenang saat saat kepayahan serta keseronokan buat assignment
  • then aku jumpa video 6 expressions yang miko record dan upload kat fesbuk. aku dah donlod video tu. he he
  • gelak guling guling aku tengok shan buat expressi marah. tapi aku gerun jugak sebenarnye. yang shah pulak macam takut tapi takut. haaa camne tuh???
  • so aku pon gatal gatal tangan bukak webcam then amik gambar muka aku dengan 6 expressions tuh
  • ouhhh i can bet you, i look damnnnn cute. ha ha

*

*

AMARAN!!!
Sila jangan terkejut tengok muka huduhhh lagi selenga aku tuh. Errrkkk…!!! aku tak tahu lahh kalau 6 expressions aku tak jadi. ha ha ha…
ye lah muka lawak gila, memang jadi expressions badut je kot!!!


6 expressions

oke lantak lah korang nak kutuk ke hape. komen la banyak mana pon. once aku dah decide nak letak gambar ni, aku terima je. he he hee…
hidup ni, minda mesti terbuka.. by the way this is a personal blog of mine, so aku rasa aku dah tak kesah nak letak gambar or video aku walaupun muka aku tengah selenga, selebet mahupun huduh sampai ade yang muntah hijau. hehe ape ape pun muka kita semua Tuhan dah cipta sebaik baik nye. Syukur Alhamdulillah =)


pesanan penaja : muka mintak penerajang jek. ha ha ha.



perasaan : akan rindu kan semester tiga. sangat. ha ha

9 ulasan:

  1. comel.
    tapi mood tu tak sampai.
    wakakaka.
    ;P
    tipu jeh.
    ;)

    BalasPadam
  2. hisyam : haha mane ade comel la. macam badut sarkass =P

    BalasPadam
  3. hizami :

    haha ye ke? ye ke?? alamak kena improve ni haishhh~

    hehe thanks a lot =)

    BalasPadam
  4. macam-macam ekspresi ada kan..anyway anda terpilih untuk segmen kenali blogger minggu ini......

    Jom Tengok Nisa

    BalasPadam
  5. bila berani letak gambo kat blog..maka anda mempunyai keyakinan yang tinggi...

    BalasPadam
  6. sharinginfoz :

    yup.. he he 6 expression ni yg basic je dlm hidup kita.

    ohh thanks!!

    BalasPadam
  7. kazaztan team :

    he he thankss =D

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay