Ahad, 20 Jun 2010

Segmen Kenali Blogger by Sharinginfoz

  • pagi ahad yang indah, aku bangun pagi macam biasa
  • then ape lagi online ler. ha ha
  • check email, check notification kat fesbuk, check blog update, check komen
  • then saya dikejutkan dengan berita ini :
  • saya terpilih untuk Segmen Kenali Blogger yang dianjurkan oleh Sharinginfoz, pemilik blog Sharing is Power
  • ouhhh saya sangat sangat teruja dan terharu kerana beliau sudi memilih saya
  • lets cekidaut snapshot dari blog Sharing is Power
1
 *click on pic*
2 3
*click on pic*
Click here to go to original post
ouuhhh saya sangat terharu kerana terpilih, hehe.. thanks a lot kat Sharinginfoz sebab sudi pilih aku untuk segmen kenali blogger minggu ni. he he..
perasaan : sukar digambarkan. bersyukur.


4 ulasan:

  1. alamak, so matter aja, anyway like to read your blog, very straight forward and tak melalut-lalut

    BalasPadam
  2. rara :

    hehe takde lah, bese je =)

    BalasPadam
  3. sharinginfoz :

    hehe thanks a lot there =)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay