Sabtu, 31 Julai 2010

Jangan Obses Pasal Kurus


  • betul. baca tajuk dengan mata besar dan bulat sebulat yang kau mampu
  • aku bukan nak hina sesiapa
  • aku bukan nak kata aku tak bersyukur kurus
  • semua kata besh nye kurus, semua kata nak diet nak kurus
  • tahu tak kurus yang macam mana yang ideal?
  • oh jangan tanya aku, aku memanggg tidak tahu!
  • jangan lah kata bagus nye jadi kurus macam aku!
  • aku?? ergghhh please no. kalau besh nye kurus macam siti nurhaliza ke, erra fazira ke tu memang superb
  • kurus macam aku? tahu ke aku ni kurus macam ape? papan! tulang! haha dah biasa kena :P


kalau ade orang kata besh nye kurus macam aku? meh sini baca ni betol betol
aku memang lahir lahir jek dah papan macam neh :
  • orang tak tahu aku makan hati jekkkk tengok orang lain dapat makan banyak banyak, means here dapat makan banyak benda yang sedap sedap
  • bukan aku tak boleh makan tapi tangki kecik, so aku dapat makanan limited. note here, limited sangat oke!

  • tahu tak aku tak boleh baring guling guling atas lantai macam orang lain?
  • ohh memang besh tido atas lantai bawah kipas memang nyaman
  • tapi sebab aku punye tulang xde lapisan daging, so aku akan senang sakit pinggang, sakit bahu, sakit sendi
  • aku tak leh ganas ganas sebab kalau luka straight ke tulang! now tell me how wonderful is thatttt??????

  • tahu tak aku susahhhh nak cari seluar?
  • masuk betis, muat.... masuk peha, fit..... tapi tang pinggang? hehhh kena pakai jugak belt yang merimas kan tuh~
  • nak beli baju? woww sume lawa, sume boleh pakai, tapi tak mampu aku nak pkai clincher, sebab kang nampak sangat macam anorexxia nervosa~

  • oh memang bagus jadi kurus! badan sihat!
  • but please stick this in your head : kurus sangat pon takleh tahan sejuk, sebab rasa sejuk tu terus ke tulang! ha.. best lagi ke???
  • tahu tak bila pakai baju fit kat lengan nampak kelakar sangatt??? sebab aku dah biasa diberitahu yang tangan aku tu layak direbus jadi sup tulang


oke oke sudah sudah. biar aje kalau ade orang baca ni dan kata aku tak bersyukur jadi kurus! Aku dah bagitahu awal awal yang bukan aku tak bersyukur, cuma perlu aku ingat kan sesiapa di luar sana jangan terlalu pandang tinggi. memang bertuah kau kurus, tapi haruslah kurus yang ideal! kurus sangat sangat ni bukan ideal nama nye oke! got it? dan aku berharap sangat aku boleh jadi berisi sikit macam orang lain :(


so sape sape jangan terasa, no names mentioned here, and this is a general content only.


thank you.

7 ulasan:

  1. hm..kena banyakkan protein ni..

    cubala food supplement fish oil ke apa ke mana tau boleh berisi skit..

    dulu sy kurus juga, skrg ni berisila gak he

    BalasPadam
  2. sup tulang??
    tu mmg bunyi dasyat tu....:p

    BalasPadam
  3. ALAMAK...
    NI SEMUA DAH SALAH FAHAM NI. HUHUU

    nisa cakap ni dari perspektif diri nisa jek. mungkin orang puji nisa kurus, tapi nisa rasa ramai tak tahu kot nisa ni lahir2 jek dah kurus, bukan nisa menguruskan badan. bila lahir badan dan kurus macam ni, rangka kecik, so perut pon kecik.
    nisa pon teringin makan banyak banyak macam orang lain, tapi tak boleh sebab nisa cepat kenyang.
    dan ade yang memunji muji nisa kurus, tapi nisa rasa tak ada apa yang perlu dipuji atau di pandang tinggi hanya kerana nisa kurus.
    bukan nye nisa ni kurus yang cantik tuh. nisa ni TERLAMPAU kurus.
    kurus tu bagus. tapi terlalu kurus pon tak boleh jugak :)
    bukan nisa nak kata jangan lah kurus, cuma kita semua perlu aware kurus yang macam mana yang ideal tu... hehe but kalau nisa, i'm the ideal slim... hehe

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay