Sabtu, 31 Julai 2010

Soundtrack The Sorcerer's Apprentice

  • wah wah aku memang excited tak payah cakap la kan…
  • beberapa hari lepas adalah masa aku bergembira bersama kawan dan juga sorang kawan baru
  • hidup memang nikmat kan kalau kita pandai nak buat ia jadi macam itu haha
  • sorry ayat terabur terabai!
  • tapi memang aku bersyukur dalam masa aku agak tension Tuhan bagi aku insan insan yang buat aku gembira
  • dan aku bersyukur sangat sangat :) ohhh ye kami keluar ke sunway pyramid nak tengok The Sorcerer’s Apprentice

sorcerersapprentice_quad_poster-535x357

 

IMG_0408 IMG_0427

 

  • ngeh ngeh ngeh ini dia manusia gembira hari itu hehee… tema kami? secara tidak sengaja hitam putih! haha
  • ohhh sorry syazwan anda sorang jek biru =_= hehe jangan marah yeee :P
  • dan itu dia terselit jugak Ajak. kawan serumah Iejam.. dia lah kawan baru.

IMG_0430 hak hak hakk~ adoihhh muka aku kat sana tak boleh blah okeh!!!

 

IMG_0435 IMG_0443

 

  • overall, movie tu memang besh! ohhh buat semua orang berangan nak ada kuasa macam itu! ha ha ha~ David tu pulak punya lah semangat kejar love note yang diterbangkan angin sampai lah dia bertemu dengan Balthazar. eh eh sapa tak tengok lagi sila pergi tengok oke :D
  • well, what a wonderful night.. yang tak boleh blah aku boleh bulak main game yang menari-nari tuh! haha memang buat gila.. ohh gambar tak boleh publish! hahaha!!
  • dan juga aku dan Karimah jalan jalan window shopping.. erkkk!! window shopping je lah! hehe
  • thanks korang :) i’m looking forward for our next outing!!

 

oke nahhh soundtrack The Sorcerer’s Apprentice

SECRETS - OneRepublic

 

 

perasaan : hari gembira lagi dan lagi


2 ulasan:

  1. ari 1st tayang mai dh tgk kat alamanda..
    punyer rush tkut full....
    sgt best cter ni!! hehe

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay