Rabu, 22 September 2010

Memori Waktu Hujan

  • semalam.. kerana kelaparan sangat aku ajak Iejam, Wan & Ana pergi makan tengahari
  • aku dah lama mengidam nak makan mihun soto sejak sebelum ramadhan hari tu lagi
  • so memandangkan kebanyakan kedai dah mula beroperasi, maka aku agak restoran yang aku nak pegi tu pun sama
  • jadi kami decide nak menapak ke sana… malangnya bihun soto yang aku idam tak available !!! ohhh mungkinkah terjadi?
  • oke dah memang terjadi pon. kesian tau aku.
  • lepas makan jek, hujan lah pulak…!!! hujan selebat-lebatnye oke!
  • iejam dan Wan decide nak lari balik ke Unisel (nasib baik dekat)
  • tapi aku dengan ana gerak lambat satu minit jekkk.. abes seluar kami kuyup!!!
  • masa tu aku rasa redha aje laa.. then aku dengan ana duduk kejap kat kafe, nak bagi kering sikit la seluar kami
  • tapi tak kering pon. still lembap…

 

  • nak tak nak aku kena jugak naik ke fakulti sebab ade perjumpaan dengan encik Dat.. perihal proposal untuk final project ICT kami
  • naik aje ke fakulti, aku rasa kaki aku dah beku!! aircond nye boleh tahan…
  • so dengan seluar yang lembap ni betul betul menguji lah kan.. aku dah la kurus kering aje, memang tak tahan sejuk! huhuuuu~
  • lepas meeting yang menggembirakan (sebab proposal tak kena langsung, jauh sekali untuk buat pembetulan!) aku dengan ana jalan jalan satu kampus
  • hahaa…. lepas tu dah sejuk sejuk aku buang tebiat ajak ana makan aiskrim.

 

DSC06355 DSC06356

muka masing masing tak boleh blah yek.. sejuk sejuk pon boleh bantai ice cream!! yeahhhh

 

DSC06358 

malas nak edit. biar aje muka aku huduhh pon, pedulik lak aku kan???

 

DSC06359 

hahahahaa..!!! abaikan muka yang teruk tuh! lalalalaaaa~

 

 

  • okeh aku suka ice cream
  • tapi tak selalu makan. heheheee~
  • favourite flavour??? tak sure laa…~

 

 

perasaan : nak karaoke lagu Memori Daun Pisang??? Anyone? nak duet ngan aku? hahahaa!!!


8 ulasan:

  1. Ummmmmm !! Nyum2 ! Nak makan lagi kay. huhuhu :) tapi,,,,,,,nnty gemuk plak. huh !

    BalasPadam
  2. nak...hehe...sje mengade2 kt blog nisa..hehe..

    mood panda: kalau hti dh ckp comel,org ckp huduh pn hti ttap ckp comel..hik3..^^

    BalasPadam
  3. mintak aiskrim skit..

    P/s: dijemput join My Raya Moments Contest . hadiah RM1,000 Cash untuk dimenangi

    BalasPadam
  4. eskrim sodap.
    ;)
    tak pernah x sodap.
    haha.

    BalasPadam
  5. Hahahahahahahaha mesti ad suara sumbang kt Unisel 2.....sbb 2 hujan lebat......Mmmm tp kndang-kdang sedap gak makan ais krim time hujan..... =)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay