Khamis, 23 September 2010

Mana Mereka Nih…???

  • jam laptop aku tepat 9.41pm
  • apa nih?? korang kata pukul 9.00pm..!! bila kitorang dah sampai korang pulak lambat???
  • haishhh.. aku dah kata jangan mekap tebal tebal.. nak pergi McDonald’s je pon….
  • tapi mereka itu, yakni Syazwan dan Iejam tetap jugak dengan hasrat mereka itu…
  • ishh ishh ishh… tapi siapa kitorang tu?
  • ini lah kami :

Picture1602

  • maaf gambar para jejaka tak ada sebab dorang tak sampai lagi…!!!
  • arrgghhh.. tension betol di situ. huhuuu~ tak pe lah…
  • masa ni kitorang guna untuk mengisi perut kosong yang sudah mengeluarkan irama melayu asli + rock kapak
  • err… hakikatnyaa Ana aje yang melantak..!! har har harrr.. aku tunggu kejap lagi kot.
  • aku tak kira tak kira aku nak jugak post gambar muka tak semenggah kami…!!

 

Picture1585

mana pulak si Iejam dengan Syazwan nihhh!!!! Aku tak kira, dorang sampai nanti kena belanja aku Doublecheese burger!!

 

Picture1588 
elehh elehh Ana nak manja manja dengan akuuu.. auwww :P

 

Picture1594 mmmuuuaahhxx satu untuk encek kentang gorenggg kui kui kuii~

Picture1595

Picture1596 errrr… ini muka apa aku kurang mahir untuk explain. hahahaaa~

 

 

  • hahaaa sila muntah laju laju sekaranggg
  • aku memang macam ni, peduli pulak kan aku masa ni kat McDonald’s
  • orang ramai pulak tu, ehhh macam aku abiskan duit dorang je kalau amik gambar guna webbie?
  • huuuu ape kahh??

 

 

perasaan : masih lapar. gastrik menyerang.


1 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay