Rabu, 22 September 2010

Besar nya???

  • besar? apa yang besar?? ouhhh tidak! sila jangan berfikiran menyimpang atau songsang yewww :P
  • besar tu kata sifat ye. antara ciri ciri objek. ehh kelas Bahasa Melayu kah ini?
  • oh tidak! menyimpang lagi..!! ape aku nih.. i guess too much info yang aku sedang sumbat sumbat dalam kepala otak..
  • assignments sedang menduduki tangga teratas dalam carta pemikiran
  • tapi fesbukk dan belog picisan ni jadi obstacle untuk aku terus fokus.
  • ehhhhh alasan semata mata! boleh je kalau aku nak offline mukabuku, tak check belog picisan...
  • tapi, mampu kah aku hidup tanpa mereka berdua?? ohhh besarnya pengorbanan ni!
  • besarnye kapasiti ketensionan yang sedang melanda jiwa raga ouhhh apa aku mula merapu!!
  • so bila dah perasaan mula serabut macam ni laaa jadi nye :
  •  

    Picture1562

    amboihhh besar nye spek mata??? yang pasti bukan hak milik daku. wahahaaa~

    Picture1570

    ini adalah orang yang bernama Nisa A bersama sama Juju :D she’s my housemate masa kat hostel dulu

    Picture1574

    kononnn aja comel. tak comel langsung! mata ade eyebaggg!!!

    Picture1578

    saya mahu cermin mata macam ini satu!!! beli yang pasar malam pon tak peee!

     sapa mahu bagi hadiah belated birthday daku??? heheheee!!!

     

     

    • ahhh pedulikan sahaja.. dengan tahap konfiden yang melampau lampau
    • dan aku yang perasan comel sahaja (sebab aku tak comel kesian kan)
    • maka aku pun membuat mimik muka tak semenggah depan webbie
    • errr… sebenarnya aku konfiden abes sebab pagi tadi tak ramai orang pon kat kafe!
    • ahhaa.. takdelah besar mana pon tahap konfiden kan kan kan.. wahahaaa~
    • p/s : inner syria yang gorgeous warna dark blue + fuschia pink aku dapat kat ONLINE SHOP ni…

     

     

     

    perasaan : nak jugak nak jugak, sapa sayang saya sila bagi! hahaa~


    3 ulasan:

    1. comelnya! hehe
      gmbar pest xleh blah, mamat kat blkang siap senyum. hekhek

      BalasPadam
    2. hahahaa....
      memang lah dia sengih.. tu member jugak tuh. hehehee~
      saje suh dia bersubahat jugak. haha~

      BalasPadam

    TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

    Copyright © Nisa Kay