Rabu, 29 September 2010

Terjumpa

  • saje geledah laptop aku
  • sekali jumpa gambar gambar lama.
  • gambar zaman zaman innocent

 

DSC_7572

whoaaa… gambar orientasi lah…!! saya dapat gambar ni dari seorang photographer di UNISEL. Pangeran Photography

 

DSC03414 DSC03611

gambar 1 : aku dan Fizi.. ex-senior ku.. majlis jamuan raya & Dean’s List Award Communication & Media 2009

gambar 2 : serba putih. aku jadi watak hantu/jelmaan roh dalam teater Keganasan Terhadap Wanita 2009

 

 

P6070083

pertama kali sampai di UNISEL, Bestari Jaya, Sambutan 10 Tahun UNISEL, 2009

 

DSC03741

menyertai barisan koir untuk Istiadat Konvokesyen Ke-4 UNISEL, tahun 2009

 

DSC03899 

cita-cita aku.. mudah mudahn tercapai.. InsyaAllah :)

 

 

  • banyak lagiiii… tapi aku kena hati hati lah upload pic orang
  • nanti jadi pembuli siber pulakkk.. keh keh keh

 

 

currently listening to : Trouble is A Friend by Lenka

perasaan : kenangan yang dulu lagi manis dari yang sekarang? tidak… semua sama.


2 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay