Sabtu, 2 Oktober 2010

Aktiviti Para Junior

  • weehuuu…. aku dah lah tido lewat malam semalam
  • kul 4 pagi baru terlelap dengan lena + bahagia sekali.. chewaaahhh
  • lena punya lena.. aku terrrrr-jaga pukul 8 pagi.
  • memang terbaikk….!!!! kelas aku 8.30 pagi
  • biasalah kalau perempuan bersiap, setengah jam mana cukuppppp… so aku sampai kat kampus pun dah nak dekat pukul 9 kan
  • nasib baik lecturer tak masuk lagi.. he he heee~
  • hmmm kelas macam biasa, tak ada apa sangat…
  • yang menarik perhatian aku cuma event yang dilaksanakan oleh semua student masscomm semester 1

 

50273_156236901063011_8190_n

  • hmmmm….. so dorang divide into several groups…
  • then setiap group come out with tajuk dan dorang kena buat macam pameran la jugak kan
  • then bila orang datang dorang kena la explain kan
  • hmmm.. some of them are very good.. dengan research and exhibit material…
  • ade groups yang boleh explain dengan baik… maknanya betullah tu dorang buat research kan…. takdelah just copy and paste info dari internet semata mata hehee
  • by the way.. bagus la dorang.. baru semester satu dah buat aktiviti macam ni.. satu pendedahan yang bagus.
  • so.. here are some pics… oke memandangkan pagi tadi aku rushing bagai nak pegi kelas, so style aku pun rushing jugak lah kan hahahaa!!

 

 

IMG_4267

ecehhhhh Era buat muka ayu lahhh.. aummmm~

 

IMG_4273

me and dear Syakilla…. group beliau adalah The Significant, dan tajuk dorang adalah Poverty

 

IMG_4280

budak belakang aku tu kan.. aku gi bergambar kat mana mana mesti dia tiba tiba muncul nak enterprameeee :P

 

IMG_4284

hahahaaa…. nasib baik para juniro semua sporting.

 

IMG_4279 

adek Biyin kesayangan!!

 

IMG_4270

and this is Sherry gorgeous okeh :D I like the way she explain.. Sherry sayang, keep up the good work. u have potential, sila gilap kilat kilat ye :)

 

 

  • oke… itu aje gambar yang aku ada…. sorry memang aku malas sangat nak edit! haha
  • lagipun aku tak bawak DSLR….. ni pun aku guna DSLR iejam yang dia bawak… huuu~
  • takpelah.. at least ade jugak gambar kan kan kan
  • tak sabar aku nak tunggu para junior upload gambar masing masing kat facebook yeh!

 

 

 

 

currently listening to : American Honey by Lady Antebellum

perasaan : kejutan


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay