Jumaat, 1 Oktober 2010

Jangan Jadi Suami Macam Ni.

  • sejak bergelar student, aku banyak (sangat) meluangkan masa dengan internet
  • dan aku lebih suka baca akhbar online
  • sebab ia lebih updated dan jimat! :) hahaaa tu yang penting
  • sedang aku jalan jalan di alam maya, aku singgah lah baca berita kat website Harian Metro
  • dan aku tertarik dengan berita yang ni :

 

Capture sila klik pada gambar untuk baca berita penuh

 

 

  • pendapat aku???? memang tak patut…!!!!
  • aku geram sangat sangat dengan lelaki yang jenis macam yang dinyatakan dalam berita tersebut
  • lelaki curang! kesian lah kat bini dia… balik raya je dah dapat surprise : ade perempuan lain dalam rumah!!
  • bagi aku lelaki yang macam ni kejam lah! isterinya balik beraya, beliau pulak suka suka hati berasmaradana dan bercengkerama dengan kekasih dalam rumah!
  • dah la berdosa sebab curang, tambah lagi dosa sebab duduk sebumbung (tak tahulah ape yang dorang buat kan…) dengan kekasihnya yang tak ada ikatan sah!
  • aku bukan lah nak ceramah jadi ustazah ke ape.. tapi mengikut pemerhatian aku setelah baca berita nih, aku rase sedih sangat
  • ade lagi lelaki yang macam ni… dah lah isterinya dicederakan kekasih nya tu, suami nya tuh lagi ugut pulak isterinya!
  • bagi aku, kenapa lah mereka berkahwin kalau si lelaki tu just nak sakitkan hati isterinya dengan ada perempuan lain?
  • mesti sedih kan?? kan?? aku boleh nyatakan yang aku faham perasaan si isteri tu… mesti dia terluka sangat…

 

  • aku bukan lah orang yang dewasa dan matang sangat
  • jauh sekali sudah berkahwin atau pernah berkahwin
  • cuma kadang kala kejadian lalu yang berlaku di hadapan mata memberi iktibar pada diri aku
  • dan aku berharap para lelaki di luar sana, jangan lah jadi lelaki macam dalam berita nih oke?
  • carilah wanita yang betul betul kamu cintai, dan bina perkahwinan yang kekal hinggah akhir hayat.. insyaAllah :)
  • cewahhhh~ macam pakar motivasi rumah tangga pulak dahhh~

p/s : ohh ye… nak baca berita lanjut sila klik pada gambar

 

 

 

 

currently listening to : Mengapa by Elliza AF3 (Concert Prelude Version)

perasaan : moga ditemukan jodoh yang baik pada masa akan datang… insyaAllah.


4 ulasan:

  1. kejam betoi sis suami. .sampai ati menghancurkan ati si isteri.. mereka yg sepatutnyer jadi IMAM seorang isteri tapi menjadi PEROSAK ... meluat toi... XOXO

    BalasPadam
  2. hisy...suami tu patut direjam sampai mati...da kawen lagi mau berzina..

    BalasPadam
  3. Geramnya dengan lelaki2 camtu..tak cukup dengan isteri yang baik nak jugak cari yg len.dpt pulak yg lagi teruk2 lak tu..sma2 la depa hanyut.cit.

    BalasPadam
  4. lelaki, cengitu la.. tht y until now..fobia sket ngn lelaki, nak lagi yg dh kwin ni..issskk~ gatal tahap cipan tol

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay