Ahad, 24 Oktober 2010

Cubaan Editing 3 : Cross Processing Effect

  • wuhhhhh memang free sungguh daku sekarang
  • dalam situasi sekarang, I’m working for my class event
  • tapi ade masa free aku suka blogwalking ke blog blog yang ada tutorial photoshop
  • secara tidak langsung aku belajar untuk tingkat kan skill aku dalam menggunakan aplikasi tersebut
  • untuk pengetahuan umum skill aku guna photoshop masih di tahap yang amat menyedihkan..
  • so tengah jalan jalan, aku terrrr-nampak latest update by Ezhan
  • memandangkan tutorial tu agak senang bagi aku, so aku nak try lah.. hehee



  • jeng jeng jengggg…..
  • so.. inilah hasil editing aku yang tak seberapa.. wahahahaa…
  • AMARAN…!!! editing aku ni masih lagi dalam peringkat cubaan pertama kali oke… aku bukan expert guna photosop pun.. sekadar melengkapkan diri dengan pengetahuan asas
  • so.. sila komen ye… err jujur nya pada aku, aku tengok gambar ni macam tak cukup rasa aje
  • mungkin kah aku patut tambah perencah Maggi Cukup Rasa???

cats

  • huuuu masih memerlukan penambahbaikan…
  • hehe takpe.. life is all about learning.. hehehee insyaAllah aku akan merajinkan diri untuk perbaiki skill edit gambar hehe
  • sila bagi tunjuk ajar ye sifu sekalian. hehee
  • ouhhh ye nak tengok banyak lagi tutorial??? sila klik kat link tajuk tutorial ni
  • by the way, thankssss Ezhan for the tutorial :)




currently listening to : Percayalah by Siti Nurhaliza
perasaan : kerna rindu pastikan lahir, berjanjilah ia tak mungkin kan berakhir

4 ulasan:

  1. nisa pkai photoshop brape?pkai yg basic la sng catchup..panda sgt suka guna photoshop..haha..bestt..skrg ni panda dh blh tkrkan gmbar org kpd imej kartun..xla ssh sgt..tp kna ngadap je la lppy spnjg hri..huhu..nt check kt fan page nisa,panda send pic yg dh diedit jd katun..

    p/s: petua blaja photoshop,just try n error..^^

    BalasPadam
  2. wah. great!!!
    syabas. nak lagi best naikkan lagi contrast gambar tu. baru dia pnye color menyerlah. btw, thanks 4 trying. you the best la!

    BalasPadam
  3. ezhan :

    naikkan contrast.. oke oke
    :D
    heheee..
    takut x menjadi aje. heheee
    insyaAllah sy akan try tutorial lain :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay