Jumaat, 29 Oktober 2010

Dinner di Padang

IMG_5875 IMG_5882

  • Kisahnya bila kami ke area Pusat Komersial Seksyen 7 Shah Alam untuk mencari barang barang keperluan yang penting..
  • then kami decide nak drive-thru aje kat Restoran pakcik janggut putih sejemput di dagu ini
  • mirinda strawberry sejuk sejuk memang tepat untuk tekak aku

 

IMG_5863

  • cubaan membuat muka comeyl oleh Cik Amira kita….
  • MAAF.. go back and practice..!! ahhaha~

 

IMG_5888

  • errr.. aku takdelah kebulur sangat pon..
  • tapi aku rasa aku nak test aje ape rasanya sos cili iteww????
  • entry ditaip dengan penuh kasih sayang malam tadi, 28hb Oktober
  • bye bye aku nak tido.. 29hb hari penting aku bebeh :)

 

 

 

 

 

 

currently listening to : Eenie Meenie by Sean Kingston ft Justin Bieber

perasaan : mirinda merah lagi


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay