Isnin, 29 November 2010

Award Sweet Blogger

  • Dengan kembang kempis idong ku, aku menerima award dari Matashichi Baisotei
  • hehehhe pemilik blog Dari Mata Hati ni sunggoh ler baik hatinye kerana sudi bagi aku award.. her her herr~

 

 

AWARD SWEET BLOGGER

smile

 

1. Apa pendapat anda tentang blog Dari Mata Hati ???

Pemilik blog nye comel… layout blog yang warna ungu I like… Beliau ini sangat baik hati, dan ia terbukti apabila sudi jugak bagi aku award nih.. hehe sweet ke I ni?? Auuuwww~

 

2. Tunjukkan gambar desktop anda (sila print screen..!!!)

desktop pic

 

3. Snap gambar anda sekarang, dalam apa jua keadaan. heheheee.. (Oke ini nakal yee…)

Picture1953ececehhhh konon jak malu malu derrr…. Aku ni baru balik dari kelas pagi.. tu yang melaram sikittt dengan reben chomeyll.. hak hakkk~

 

4. Adakah anda pernah kehilangan barang yang disayangi? Apakah ia??

  • Hmmmm.. kejap kejap aku ingat balik… Pernah kott… henset tak seberapa aku tu lahhh.
  • Aku dah nanges + cuak + takut sebab henset tuh hilang. Siap buat pengumuman kat fesbuk okeh!!
  • Rupanyaaaa… terjatuh bawah kerusi dalam kereta kawan akuuuu.. hahaha naseb jumpa balik..! Kalau tak ape lah aku nak jawab kat tuan besar Abah aku tuh.

 

5. Three words to describe si dia (if you have one) Smile

  • sweet
  • funny
  • unpredictable

 

6. Three words to describe yourself..

  • talkative
  • blogholic. (haha ade ke?)
  • flexible

 

7. Anda selalu masak? Kali terakhir bila ye?

  • Biasanya kat rumah sewa aku rajin jugak lah nak masak.
  • Aku suka masak spaghetti.. cepat dan sedap! haha plus it’s my fav food!!
  • Last time aku masak… ermm. aku masak megi! haha sorry aku takde gambor la pulak

 

8. Tag 5 blogger yang comel + sweet

 

Okehhh siappp!!! hehhe sekali lagi thanksss Cik Matashichi Baisotei for the award.. So sweet oke Smile

 

bicara : bersyukur, rasa dihargai


7 ulasan:

  1. waah...tahniah...dpt award..so sweet la award tu hehe

    BalasPadam
  2. dapat award from cik nisa cantek nie.. aligatoooooo.. .ahhha haippppppp makacih dear... wahhhhhhh blogholic... ahahha mmg ada pown.. weh pic kamo ciom molot ngan mr teddy tu baek2.. kang masuk intenet.. akakaka.. bertuah teddy tu er.. ekekek.. makacih dear... xoxo wat nanti.. haipppppppp XOXO

    BalasPadam
  3. lady XOXO :


    hehehe
    award untuk kamoo yg rajin sgt singgah sini..
    a sign of appreciation from me :)

    hehe
    waaa gambar comolot ngan teddy bear??
    nak jugak kontrobersi.. hek hek hekkk~
    :P

    BalasPadam
  4. welcome... memang sweet pon... huhu... sape nak award tu amek lah... :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay