Isnin, 29 November 2010

Photo Edited by CreativeHeart

 

wohooooo lama betol aku simpan entry ni dalam draft.. oke sekarang aku bukak balik, kasi tacap sini tacap sanee…

  • hek hek hekkk~ ingat lagi tak ENTRY INI ??? Tak semua gambar yang aku publish dalam entry tu..
  • dan selebihnya gambar telah aku serahkan kepada Hisyam Sidek a.k.a. pemilik blog Kisah CreativeHeart untuk kerja kerja editing
  • herherherrr.. rasa bersalah lak aku mintak tolong beliau sebab beliau kan busy… so aku tak tetapkan pon dateline untuk siap mengedit gambar gambar aku.
  • Sebenarnya dah lama beliau siap edit gambar gmbar aku.. hehhe cuma aku tunggu masa yang sesuai untuk publishh…

 

JOM TENGOK HASIL NYAAAA….

 

IMG_5146

3

5

IMG_5115

IMG_5196

IMG_5202

 

  • he he heee lawa kannnnn…. Open-mouthed smile aku suka hasil kerja beliau… hmmm sudah agak lama kot aku kenal dengan Hisyam Sidek
  • Ikutkan hati nak letak semua gambar, tapi aku sayang lah.. ecehhhh…. so buat tatapan mata sendiri aje oke?
  • Blog beliau adalah antara blog yang aku suka lawati, tengok hasil editing dan fotografi, ada jugak aku cuba cuba tutorial. hek hek hekkk~
  • Ternyata beliau seorang sahabat yang baik.. sudi editkan gambar gambar daku yang tak seberapa nih.. Yelah.. I’m not a good photographer, yet… hehe

 

Oke oke.. tenkiu yeee Hisyam sudi editkan gambar Nisa.. InsyaAllah satu hari nanti kita jumpa jugak Smile

 

 

bicara : suka sangat Photography + Editing Red heart


26 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. hye. suke pic yang 1st tuu.
    memang cantek .. :)

    BalasPadam
  3. hisyam adalah kawan kolej saya jugak. beliau sangat berbakat walaupun pendiam. hehe. beliau banyak support saya dan kami selalu outing sama-sama.

    p/s : hope hisyam sidek tak senyum sorang-sorang lepas baca nie. :P

    BalasPadam
  4. ed :

    hahah
    sengal la ed..
    hik hikk~
    ye hisyam ni memang berbakat dan selalu support kwn2 beliau..
    bile baca ni bukan stkt hisyam aje yg senyum2, sy pon nak senyum lah
    :P
    hehee

    peace~

    BalasPadam
  5. gambar lawa and modelnya pun sangat cantik :D

    BalasPadam
  6. wow!cnteknye edit. n sis u look super gorgeoussss! :)

    BalasPadam
  7. lawa sangat dia edit. ^^
    sukanya! :DD

    BalasPadam
  8. waa...sungguh cntik editing+snap pic ni...terbaik punya...

    BalasPadam
  9. hahaa....
    patot la ari nie saya asek bersin je...
    huhuuu...
    thankz nisa..
    malu da nie...

    BalasPadam
  10. Hisyam Sidek my roommate die mmg cm2..

    editing die best dan pemalu..
    hehe..

    Psst: Syam t blanje au sirap k?

    BalasPadam
  11. hunny maldini :

    hehe
    thankss
    :)
    editing credit to CreativeHeart
    :)

    BalasPadam
  12. bella :

    thanks dear
    :)

    editing credit to CreativeHeart :D

    BalasPadam
  13. yong sofea :

    lawa kann
    :)

    editing credit to CreativeHeart :D

    BalasPadam
  14. efa :

    thanks dear
    editing credit to CreativeHeart :D

    BalasPadam
  15. teqah :

    thanks dik
    :)

    editing credit to CreativeHeart :D

    BalasPadam
  16. hisyam :

    heheh
    sama2...
    patutnya saya thanks kat awak tauu..
    hehehe

    BalasPadam
  17. sense of art :

    oohh ekk?
    hehehe
    :)

    psst hisyam sy nak jugak sirap.
    haha~

    BalasPadam
  18. hisyam :

    hehe
    yeayyy jumpa nnt dapat sirapp!!
    yeayy yeayy!!
    haha~

    BalasPadam
  19. sgt cantikkk!!~
    kat mana yer shoot picture itu..

    BalasPadam
  20. kamu sngt2 lawa<3
    saye sukee pic kamuu
    nice edit :))

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay