Ahad, 26 Disember 2010

500 BLOG !

Wahhhh semangat nih nak join segmen daripada blogger handalan Ben Ashaari.




Serba sedikit mengenai diri aku :

Hai nama saya Nisa. Asal dari Pahang. Saya kini menetap di Shah Alam kerana menyambung belajar di Universiti Industri Selangor dalan jurusan Diploma Komunikasi dan Media.

Tujuan saya jadi blogger pada asalnya adalah untuk menjadikan blog seperti diari maya saya. Tapi keseronokan ber-blogging tu bertambah-tambah kerana saya dapat kenal dengan rakan-rakan blogger yang lain. Saya juga dapat berkongsi gambar gambar dan kisah menarik.

Semoga blog saya menjadi laman bermanfaat buat semua pembaca insyaAllah :)



p/s : nak tahu lebih lanjut mengenai segmen 500 BLOG dari Ben Ashaari, sila klik pada banner tersebut.




Excited nak tersenarai dalam 500 blog. Ahaks. Bye bye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay