Rabu, 29 Disember 2010

Award Paling Menarik yang Pernah Aku Terima. . . ! !

Wowwww.. excitednye makkk… Ouhh adakah ianya kerana tadi Malaysia dah berjaya jaringkan 1 gol ?? Ouh bukan.. sebab Indonesia pun dah mara dengan 1 gol! Ehh alamak menyimpang pulak aku ni kan. Oke jom sambung kenapa aku excited tadi. Hehehe baca tajuk entry pon dah tahu kenapa aku excited lebih lebih ni.

Tadi aku telah menerima award dari abang aku iaitu Meuz Angelo. So, kenapa aku cakap award yang aku dapat ni adalah award yang paling menarik yang pernah aku dapat????

buttonaward

Yeahuuu…. Ikan Patin Award!!! Yeah this is the very first award yang along aku buat. Kenapa dia letak nama award ni sempena nama ikan?? Ikan Patin???

award description: penerima award merupakan blog yang aku tak jemu membaca.. blog yang enak seperti ikan patin, baik digoreng, dibakar mahupun dibuat gulai tempoyak

 

Haaa.. sekarang dah tahu kenapa kan???? Dah dapat award ni, maka ….

kepada penerima, korang boleh bagi award ni kepada DUA blog yang korang follow yang difikirkan sesuai untuk menerima award ni daripada korang..
dan DUA lagi blog yang menerima award tersebut juga boleh memberi award ni kepada blog yang korang2 follow.. paham tak?

 

DSC_0131Gambor malas edit.

Heheheee.. bukan itu sahaja.. penerima award ni akan dapat hadiah dari tuan punye award, iaitu Meuz Angelo. Haaa nak tahu hadiah ape??? Sila klik button banner di atas untuk menerjah blog Meuz Angelo.

Oke dua blog bertuah yang aku nak bagi award ni dan bakal mendapat hadiah dari Meuz adalah :

 

Oke sekarang aku nak pergi tuntut hadiah sama saya punya along! Bye bye.


10 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay