Rabu, 29 Disember 2010

Ehh HOT Sangat ke Gadis Suka Menaip Itu?

  • Ecehhh tajuk entry dah macam hangin hangin macam terminum minyak angin. Ade sesiapa mahu cari gadoh kah???
  • Hahahaaa tak ade lah.. Tak baik tau gadoh gadoh! Hehehe marilah kita bersama sama mengekalkan keharmonian dunia blog ini.
  • Sebarang ucapan kasar / berbaur perkauman / mempunyai unsur unsur yang mengundang kemarahan / berniat tidak baik adalah di larang sama sekali ye adek adekkkk~
  • Wahhh ucapan taknak kalah ketua kampung aje…
  • Oke lah, kembali lah kita ke pangkal jalan… entry ini sebenar benar nye aku buat khas untuk abang Hot kita. Auwww siapakah beliau???

 

timthumb.phpANDYHOWTT

(Klik pada gambar untuk ke laman beliau)

Wuhuuuu mintak ampun mintak maap ye Abang Andy yang sememangnye howtt!! Saya telah mencilok gambor hensem anda!! Her her herr~ Okelah meh sini semua mari rapat rapat, meh aku explain mengapakah aku buat entry hot untuk abang hot nih.

Taraaaaa…… ! ! !

 

10 Blogger Perempuan Yang TERBAEK

hot 1Klik gambar untuk tumbesaran padu.

Hoh??? Mengapakah dengan entry yang di print screen oleh daku kat blog beliau??? Haaa kalau nak tahu sila scroll laju laju ke bawah.

 

hot2Klik gambar untuk tumbesaran padu.

HOH?????!!!! Haru betol..!! Aku kah? Gadis suka menaip kah itu???? Waaaaa memang aku terharu-sikit-lagi-nak-menitis-air-mata aku tawww~ Oke breathe in.. breathe out.. Kang excited sangat sampai pengsan sapa susah?? Akakkkk jugak!

Whaaa memang aku sangat sangat berterima kasih tidak terhingga kepada AndyHowtt kerana menyedari jua kewujudan blog aku yang tak seberapa nih. Terharu makkkkk~ heheee~

 

hot3Klik gambar untuk tumbesaran padu.

Ouhh ye! Thanks a lot jugak kat abang yang komen seperti yang tertera dalam gambar di atas. Wa terharu giler giler la der.. Ecehhh…~

Thanks jugak kat semua yang support aku dalam ber-blogging neh! Oke air mata dah nak jatuh kerana ke-terharu-an. :)

Oh ye jom ke fan page AndyHowtt.. Semestinya sangat hot okeh ! [ KLIK DI SINI ]

 

Saya tak HOT, saya cool :) Bye bye.


22 ulasan:

  1. HOT GILAAAA .


    kalau tak hot , takmasuk magazine kannn ? :)

    BalasPadam
  2. belog sys nisa memang hot lahh. love to vsit here :)

    BalasPadam
  3. hehe, laju jer singgah sini sebab ada orang report..

    ala..*blushing*...hihihi

    apa-apa pon, encik nisa menaip hot gitewww... keep up menaip!

    BalasPadam
  4. dah bace kot entry andyhowtt tu.
    congrats anyway.
    jom singgah and follow.
    kifah-arifin.blogspot.com
    khamasamidaa

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay