Ahad, 26 Disember 2010

Baru Lagi!!!!

  • Haaaa… nampak tak??? Nampak tak??? Kalau tak nampak tuh meh daku tenyeh mata sorang sorang pakai budu!
  • Hahahaa gurau aje meyh… Ala sesiapa yang rajin lalu lalang kat blog daku ni mesti dah tahu kan apa yang baru.
  • Yeahhh!!!! Header baru!!! Dan juga image pada shoutbox!! ahakksss~

 

Sebelum ni aku pakai header ni :

nisa-clear

  • Ramai yang tanya macam mana nak buat header macam ni.
  • Buat pengetahuan semua, header yang cute sangat ni telah dihasilkan oleh salah seorang teman blogger aku iaitu Fya Zainal.
  • Cerita pasal header ni boleh lah dibaca kat ENTRY INI.
  • Dekat blog beliau pun ada tutorial nak buat transparent header guna software Adobe Illustrator. So.. terjah terjah lah ye Smile

 

Sekarang aku pakai header ini :

headernw

  • Header ini pulak hasil tangan abang aku iaitu Meuz Angelo.
  • Aku minta dia buat header yang ala ala kertas keronyok nih selepas beliau buat sentuhan magic kat shoutbox aku. Wahahahaa~

UntitledKlik gambar untuk tumbesaran lebih padu.

  • Haaaa… tuuu dia kat shoutbox aku dah ade image konon konon ayu aku tuh. ahaksss…~
  • Gambar tu abang aku edit ade unsur unsur kertas keronyok jugak, so aku la gedik gedik request buatkan header yang sedondon. waahhh~
  • Yang paling aku suka kat header aku ade gambar girl yang sedang menaip. Wahhhh that’s so me!! haha
  • Yang penting, PINK okehhhhh. Memahami betol abang aku tuh. haha. oke oke dah puji lebih lebih kang ade yang kembang idong.
  • Ape ape pun, thanks a lot bro Smile

 

 

Kelas kan? haha. Bye bye.


19 ulasan:

  1. comel lahh cbox sys nisa. sgt jeles nihh. hhe. btw, ttap cute ! :)

    BalasPadam
  2. cantik header baru nisa...and ur shoutbox too.
    huhu,ada msa...thn depan nak wat layout sndri la kat blog naz :)

    BalasPadam
  3. background 2 match la skali dgn header 2 nisa :)

    BalasPadam
  4. @hannafauzann

    hehe
    thanks
    tp xleh lawan blog hanna la.
    lagi lawa :)

    BalasPadam
  5. dearr,,,sgt cntik ur shoutbox! <3

    BalasPadam
  6. cantekk...XD nak wat gak, tp tak reti ar.. huhu

    BalasPadam
  7. @Dya

    hehee
    thanks dear
    nisa pon x reti buat, asyik mintak tolong org aje ^^

    BalasPadam
  8. kalo nk nmpk lagi real header tuh, gune background yg terang2, jgn gelap mcm ni...

    sbb, header tu ade effect dropshadow.. kalo gelap x nmpk la dropshadow tuh.. :)

    BalasPadam
  9. @MéuzAngelo™ XXIII

    ooooo
    yekeee
    abes nak guna background kaler ape????
    xkan nak guna pink lagi. huhu~

    BalasPadam
  10. peeewiiittt!!!!!!x leh jadi ni...daku pon kena kemaskan belog..ohoho

    BalasPadam
  11. back graound n header sesuai..nampak sweet je..:D
    and one more thing,,
    gambar kat tepi tuh..
    macam gadis melayu pertama!! hihihi
    XD

    BalasPadam
  12. @Anorah's Rainbow

    hehe thanks :D
    tu sume hasil kerja abg nisa :)

    BalasPadam
  13. cantek header keronyok keronyok, walaupun tak sempat nak tengok.hehe

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay