Sabtu, 25 Disember 2010

Fun

 

blogde

  • Thanks to dear Myra sebab bawak aku jalan jalan ke fun fair kat Stadium Malawati tuh.
  • What a day.. hehe walaupun aku tak main ape ape permainan kat situ, tapi jalan jalan dengan mereka yang giler buat aku release tension kejap.
  • Dan pada masa itu pulak, aku sedang menghadapi krisis jiwa. huhu.. But Myra pernah cakap kat aku : “Sabar.. sabar.. sabar..”
  • Yes, aku sedang bersabar sekarang dan Alhamdulillah we had some conversations and everything went well so far.

 

funThank you friends.

 

blog3And thank you, Yaya and her boyfriend Jijol (ye ke eja camni?) sebab you guys sangat sporting. And one more you guys sweet couple Smile

 

 

Nak pergi pasar karat pulak. Bye bye.


18 ulasan:

  1. i tag u,,,join meh..pic u byj cantik2..

    http://beletiaq.blogspot.com/2010/12/sexy-back-contest.html

    BalasPadam
  2. wah bestnya g funfear hhe
    lama fatin x g :)
    enjoy yar :)

    BalasPadam
  3. dear... yes.. ko kne sbr sygs... sabar je yg boleh buat ko happy :)

    BalasPadam
  4. You suruh I ajar tapi you pakai punn comel lahh :) Awwwhh , Ily .

    BalasPadam
  5. wooo..da lama x pg fun fair..nk naik pusing2 tu..hoho

    BalasPadam
  6. @Myra Amira

    hehe
    tenkiuuu
    nah hadiah kiss dr aku
    mmuuaahhxx!

    BalasPadam
  7. @anissyafira

    hehehe
    comel tang mana nyaa??
    awk tu muda remaja, comel oke.
    muka licin lg. hehehee~
    adoihh teringat lak nisa zaman sekolah2 dulu kala. ahhaa~

    BalasPadam
  8. @fya zainal

    hehe
    nisa takut nak naik ferris wheel. haha
    gayat :P

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay