Isnin, 27 Disember 2010

Day 29 – Something you could never get tired of doing.

 

  • Ahaaaa… cabaran 30 Things in 30 Days kian sampai ke penghujungnya..
  • Aku kini sedang melaksanakan cabaran hari ke 29. Walaupun aku ade skip skip jugak.. tak buat berturutan…

 

Untitled

  • Ahaaaa.. gambar di atas merupakan print screen dari laptop aku, menunjukkan aku yang sedang update guna Windows Live Writer.
  • Macam tengah menaip di page blog sendiri. Cool kan.. hahaa~ oke oke bukan pasal WLW yang aku nak cerita kali ni..
  • Tiga perkara yang aku taip sebelum aku print screen, seperti dalam gambar di atas adalah tiga perkara yang aku tak pernah bosan / penat melakukannya.
  • Blogging : macam biasalah hari hari wajib update. Assignment banyak ke, sikit ke, mesti update jugak!
  • Facebook : sejak buat fan page kat facebook ni, kena selalu check kalau ada komen ke wallpost ke. semua ni kena check sendiri sebab tiada notification untuk admin. wuwuuu~
  • Twitter : Ouhhh ini baru lagi. Sebagai orang yang giler update status, aku rasa Twitter sangat besh untuk tabiat aku yang satu tu.
  • Oke I guess my addiction to internet is too obvious right? Hahahaa!!

P/S : Baru belajar HTML dengan along aku si Meuz Angelo. Perasan apa apa perubahan pada sidebar tak?? Yeahhh click-on image :)

 

 

HTML is complicated but I like it Smile Bye bye.


2 ulasan:

  1. nmpak kemas dan teraturr.. meuz tu along awak ea?

    visit my blog, he doing the same thing on my blog..! hehe

    BalasPadam
  2. @Shaqilla

    yup
    meuz tu my brother.
    ouh u kawan dia eyh.
    thanks for dropping by :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay