Selasa, 28 Disember 2010

Day 30 – A photograph of yourself today + three good things that have happened in the past 30 days

Yeahhhh cabaran 30 Things in 30 Days sudah sampai ke penghujungnya. Ini merupakan post untuk hari ke 30.. Dan ini post terakhir untuk cabaran ini… Walaupun pada akhir akhir cabaran ini aku ada tersilap post, dan tak mengikut turutan hari.. aku berjaya jugak habiskan! hehehee~

 

Gambar aku hari ini. Lokasi, kafeteria UNISEL Shah Alam.

Picture2022

Picture2027

Antara perkara best yang berlaku kat aku sepanjang 30 hari kebelakangan ni :

Sesi menghabiskan masa dan wang ringgit, sekali lagi bersama gegurls in our family di Selayang. Cerita ronggeng di entry ini. dan sesi meronggeng bersama sepupu sepupu ter-chenta di sekitar Bandar Temerloh. Memang pengalaman yang best. Kami sepupu sepapat memang suka spend time macam nih. Gurls only wokeyh… hehe sayang mereka semua! Kisah ronggeng kami boleh baca di entry ini.

Photoshoot paling sekejap dan paling best setakat ini di i-City. Klik di sini untuk entry bergambar :)

Makeover blog dari gelap gelita kepada layout yang lebih terang dan lapang. Baca kisah header baru di entry ini !!!

 

Sebenarnya banyak lagi perkara aku nak senaraikan di sini. So many things happened this past 30 days. And Allah Almighty has made my life amazing with great people and friends around me this lately.

I’m totally grateful and really happy with what I have now. I love Allah, I love my family, I love everyone that have been there for me most of the times. I love myself :)

P/S : Got another challenge. Waaaa Smile with tongue out

 

I love my life. Bye bye.


8 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay