Selasa, 28 Disember 2010

Sengal Zone : Saya Lah Perempuan Itu !

Wahahaa ya saya perempuan itu, kerana saya perempuan! Hahaha.. oke saya sengal ! Hahahaa~ Oke kali ni aku nak berkempen kat semua orang jom join segmen Sayalah Perempuan Itu anjuran Sengalman. ahahaa~

 

Untitled-1

Oke aku nak bagitahu, Akulah Perempuan Itu ! Hahahaa perempuan mana??? Perempuan itu lah! Sengal betol.. haha

 

Untitled-1

Segmen ni dianjurkan oleh Sengalman. Apa apa info atau syarat mengenai segmen ini sila rujuk di blog Encik Sengal a.k.a. Encik Deeyaudeen Sabri. Kalau nak ke belog beliau silalah klik laju laju di banner belog beliau nihh.. Penat je aku tepek kat sini kalau korang tak tekan tau. Hahahaa~

 

DSC_0158 edited

Hai nama gua.. Errkk!! Ehhhh saya lah perempuan ituuu.. so tak boleh ganas ganas yeh. Oke tukar tukar. Ehemm ehemmm hai nama saya Nisa. Saya suka jadi perempuan itu. Wakakakaa..

Tagline aku.. errr.. tagline? Japp… jap.. pikir jap… (Setelah doploh pat minit lima belas saat) Okeh!! Da dapat..!! Tagline aku perasan Comel, Talkative & Active. haha!! Boleyh tak camni???

 

 

 

Jom terjah. Bye bye.


20 ulasan:

  1. @Deeyaudeen Sabri

    aii abg udeen. kat fb td kata dah nak tido??? hehehee~

    BalasPadam
  2. contest ke ni?
    apa2 pun good luck.. =]

    BalasPadam
  3. @Nisa A. saje je tu. haha.. ni tgh buat saringan kejap.. haha :) sok xde klas ke kay?

    BalasPadam
  4. @Faaein

    hehe
    buka contest
    cuma segmen berkenal kenalan :)

    BalasPadam
  5. @Deeyaudeen Sabri

    ouhh rajin ye abg udeen.
    kay ade je kelas. haha~

    BalasPadam
  6. @Nisa A. haha.. takleh tido, ni la keje nyer.. haha.. klas pe sok? pkul bpe? dan dimana? dengan siapa? :)

    BalasPadam
  7. @Deeyaudeen Sabri

    esok kelas MDP, kul 9 pg la kot. ahahhaha
    dengan mr.sam yang cool :D
    hahaa~
    abg udeen xde kelas?

    BalasPadam
  8. hmm..cumeynye nisaaa...
    bile mau cumeyh macam nisa ni??
    huhu :((

    BalasPadam
  9. @Mira Reiko

    eheheee..
    dalam gambor aje..
    depan2 tak comey pon :)

    BalasPadam
  10. haha..semalam beli mag dara..ade gmba nisa tgh buat facial :D

    BalasPadam
  11. post mcm nk amek gmbar pasport ar lak,,,,hehe

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay