Jumaat, 31 Disember 2010

Earning Nuffnang Melambung Naik Dalam SEHARI ? ? ?

Wahhh ini bukan tipu ini bukan bohong. Ini bukan ayat propa tau! Ini adalah kejadian yang boleh kategorikan sama macam wonders of the world! Oke ini dah melebih lebih.

Oke guys, tengok tajuk pun dah tahu aku nak cerita pasal ape kan kan kan ? ? Ini merupakan entry untuk aku berterima kasih sangat sangat pada Nuffnang yang pemurah. Serta semua visitor / follower yang support blog aku.

Aku ni memang jenis pemalas ya rabbi nak bukak / check nuffnang account aku. Kalau aku terasa nak bukak maka aku bukak lah. Huhuhuuu~ Itu pun seminggu ada lah dalam dua tiga kali. Ade orang bukak sampai hari hari, setiap masa untuk check traffic dan lain lain. Tapi aku? MALAS lah..! Haiyahhh~

 

nuff

Tapi semalam aku bukak jugak nuffnang aku, Buffered Earnings aku masih ada 9 iklan dalam senarai, dan Metered Earnings punya iklan ada 5 sahaja. Bukan puluh puluh macam blog terkenal pun. Blog aku ni picisan aje. Pandang sebelah mata aje. Cehhhh….~

Tapi bangun pagi aje, aku di tegur oleh Along aku, Meuz Angelo mengenai earnings aku dalam Nuffnang. Beliau suruh aku check. Then, aku bukak aje page Nuffnang, oh mak kau aku terlompat terjun bawah then lompat naik balik!!

Buffered Earnings punye iklan separuh dah tukar jadi Metered Earnings.

Semalam, earning aku dua angka sahaja. DUA ANGKA okeh. Macam aku cakap tadi, blog aku ni tak seberapa aje, so earning pon biasa biasa sahaja lah. Pagi ni, earning aku naik TIGA ANGKA. . .!!! Oh My Prada… Aku speechless kejap. Hehehee lagaknya aku macam orang tak pernah nampak duit! Yang membuat aku terkujat nye ialah earning kita boleh berganda ganda dalam masa satu malam! Padan lah aku tidur lena sangat semalam! Ahhaaaa…~

 

Picture2033Muka excited lebih lebih pulak.

 

Ini bukan nak riak, nak takbur. Aku nak seru kepada semua blogger, jom lah kita ramai ramai rajin update, berkongsi cerita / gambar / video / pengalaman. Walaupun pada mulanya, aku berblogging bukan kerana duit, tapi aku bersyukur kerana di saat  ini, rezeki aku masih murah dan itu semua datangnya dari Allah Yang Maha Kuasa.

 

 

Sayang Nuffnang ketat ketat! Bye bye.


37 ulasan:

  1. bestnya nisa...nuffnag tak sya sya hua...btw tahniah yerp hehehe

    BalasPadam
  2. sy pun baru cek nuff td. huhu. mula2 ada 6 be, then 3 drpdnya pg ni td dh tukar jd metered earnings. apa maksud nya kalau tukar jd metered earnings eh? huhu

    congrats btw!

    BalasPadam
  3. wah tahniah. jom join komuniti forum buat bloggers <a href="http://syoknyerblogging.4forum.biz/>http://syoknyerblogging.4forum.biz/</a>

    BalasPadam
  4. wah ! congrats..=)

    *lepas nih kene rajin update jugak..hee

    BalasPadam
  5. same la samela! semalam hana ada 6BE . tapi pagi tadi check dah tinggal sparoh . 3lagi dah jd ME . terus jadi 3 angka . wahhh . seronok . first cash out pon tak dapat lagi . haha

    BalasPadam
  6. macammane...macamane...bagi lah rahsia !!

    BalasPadam
  7. waah ! best gile . hanna punye baru jeh rm1 . HAHAHA

    BalasPadam
  8. waaaa.. Gile la.. abg udin bru ade BE.. hehe :D tahniah kay !

    BalasPadam
  9. @elyhanna murray

    hehe
    masa nisa mula2 join nuffnang ni pon camtu jugak.

    BalasPadam
  10. BE yt tngal 1. huwaaa. nak majuk dngn nuff. kehkeh.

    BalasPadam
  11. rezki2...!!! boleh belanje ar lpas nie,,,haha

    BalasPadam
  12. ok lah tu,,
    bestnya dapt byk BE..
    slow earning dia naik lah nti :)

    BalasPadam
  13. eh.. tiru kite nye trademark.. ngeh3x...

    sayang nisa ketat ketat.. hehe....

    BalasPadam
  14. hah , bab2 ni still tk paham . K.nisa cemana nk kasi BE ni belambak2 . peerhh , tk fham2 agy . huhu

    BalasPadam
  15. @Cik Ernyy

    kalau trafik blog kita tinggi, nuffnang akn bg iklan BE kat kita
    :)

    BalasPadam
  16. wah bestnye....bile lah earning nak mcm tu jugak..hmmmm

    BalasPadam
  17. @Dayana Nasir

    hehehe
    dah lama nisa blogging baru nak merasa ni :P

    BalasPadam
  18. hye..eila pon dah join nuffnang..suke follow blog nisa..=)

    BalasPadam
  19. nuffnang ni xkena charge ape2 ke? free je kan...? hehehe...

    BalasPadam
  20. mesti seronok sangat ni...
    exited

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay