Khamis, 30 Disember 2010

Tu Dia Hadiah Aku Dah Sampai Dah . . ! !

  • Agak melompat lompat umpama beruk dengan kelakuan kurang hensem nye ituh. Hahahaa ape entah aku mengarut nih!
  • Hadiah apa yang aku dapat??? Haaaa jom tengok ENTRY INI dulu… kasi perasaan excited tu menusuk nusuk di kalbu korang. Chewahhhh..
  • Haaa.. dah baca dah??? Oke taknak baca pun tak ape. hehee… Nak dijadikan cerita, aku menang contest Gojes Wif Shawl anjuran Cik Asya Zain.

Nak dijadikan cerita…

Hadiah yang beliau pos dah lama sampai kat sini, tapi disebabkan pada waktu pagi semua orang dalam rumah takde sebab pergi kelas, maka tiada siapa di rumah untuk menerima parcel semasa ia sampai. Lepas tu posmen pulak tinggalkan nota pemberitahuan mengenai parcel tu dalam post box. Aku pulak tak hingat langsung nak check post box ke ape. Setelah seminggu nota tu ada dalam post box, housemate aku jumpa note tu dan bagi pada aku. Nasib baik lah tempoh untuk tuntut barang adalah dua minggu. So esoknye aku terus ke Pusat Pos Ekspres di Glenmarie Shah Alam untuk menuntut parcel.

 

hehe jom tengok sikit ape yang aku dapat :

hadiah1

Yeahhhh a gorgeous Shawl Gypsy Pearl (red) and printed shaw…!!! Wow woww memang daku excited habes lah kan.. hehee~ dua dua shawl yang aku dapat tuh sangat canteks oke! Jangan jeles nyahhh~ hehee~ ALHAMDULILLAH aku tak sangka ada lagi rezeki untuk menang contest :)

Ohhh ye, masa untuk melaram dengan shawl baru…!! Ngeh ngeh ngeh :P

hadiah2

Taraaaa… Wallaweh aku suka shawl ni. Buat aku nampak comel aje. Ececehhh perasan sudah! haha.. Ini baru gambar pakai satu satu, hmmmm aku dapat idea nakal lak untuk gabungkan kedua duanya!

Let’s cekidaut…!!

hadiah3

Haaaaa… feeling ala ala yuna aje pakai shawl lepas tu letak shawl cotton atas kepala. Hek hek hekkk~

Oke kalau korang nak tengok banyak lagi shawls yang cantik cantik, boleh browse kat Facebook Asyazain's Shop ye.. Kat online shop ni ada jual shawl gypsy yang gorgeous dan juga blouse. Ouhh bagi yang nak beli handbag, kat Asyazain's Shop ni pun ada jual tau.. So terjah ramai ramai ye???

 

 

Sambut new year dengan shawl baru. Love it! Bye bye.


35 ulasan:

  1. cantiknye . :)

    bertambah meriah la new year ni nan shawl colour merah gituu . HAHA

    BalasPadam
  2. santeksss . ohh . adakah beg hijau itu beg macek norien . atau hana salah tengok ? haha

    BalasPadam
  3. @..hizamirahim..

    hehe
    1st yg comment eh?
    :P

    hehe lawo ke? mcm serabai sikit la :P
    heheh
    btw
    thanks~

    BalasPadam
  4. @elyhanna murray

    ehhe
    menyerlah habes nnt dengan warna merah :)

    BalasPadam
  5. best nye..Cantik shawls tu..they suit u vry much :)

    BalasPadam
  6. nak try pakai 2 shawl jugak la...hehe
    cantek nisa pakai :DD

    BalasPadam
  7. hey gurl...u look demm howt in red!!! auww...panass panass... best giler dpt shawl...!!! nak nak nak jgk...teehee....

    BalasPadam
  8. suke terjah dak comey nie.
    comey aje shawl tue. hehee

    BalasPadam
  9. hehe. best! congrate sbb menang. wee~

    anda di tag oleh sab. ;p

    BalasPadam
  10. @Mira Reiko

    hehe
    try nnt tunjuk gmbr ye dear :)
    btw thanksss :D

    BalasPadam
  11. @FaRa LaLoLa LoLita~

    hehheee
    mane ade hot nye.
    dalam gambor aje.. kat luar x cmni pongg :P

    BalasPadam
  12. my sis makin lawa.keep the gud work sis!:)

    BalasPadam
  13. Salam nisa, xde tutorial ke nak pkai selendang dua2 skali tu?? hehe tq =)

    BalasPadam
  14. @Anonymous

    heheh ouhh yg ni sng aje..
    yg shawl biasa pakai mcm biasa, lepas tu shawl gypsy just j=letak je ats kepalaa~

    BalasPadam
  15. pompuan memang sinonim dengan shawl huhu
    nasib baik gua tak pakai serban

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay