Isnin, 31 Januari 2011

CONTEST : Contest pasal fesyen oleh blog Only One

Aku telah di tag dengan bangganya oleh Hizami Rahim a.k.a. Budak Lelaki Sebelah Pintu.

 

  • Klik pada banner blog Only One untuk mengetahui lebih lanjut mengenai contest ini.
  • Meyh meyh sume tengok fesyen camne kah aku suka. Hahaa
  • Biasanya aku suka pakai apa yang aku suka, janji selesa.

 

tshirt

Aku suka tshirt.. Sarung aje dengan jeans. Kalau lengan pendek leh pakai dengan inner / cardigan :)

 

warna

Yeahhh the power of black and red yeawww…

 

santai

Aku sukakan gaya yang santai, simple, dan selesa dipakai!

 

Hehee… nak tag :

 

Penat. Bye bye.


18 ulasan:

  1. @..hizamirahim..

    hahaha
    aishhh xkan laa smpai wajib kot..
    xdela.. bese2 aje nih~

    BalasPadam
  2. gud luckkk kak nisaa :D
    sure menang niehhh . ngee

    BalasPadam
  3. bestnya tengok org2 vogue and slim2 bergaya. kalu naz bergaya camtu...mmg org nampak peliks..gemok. wuwuw..kena kuruskan badan dengan kadar segera ni

    BalasPadam
  4. contest yg sgt menrik la yang!!
    sab nk join..tapi..tenet tgh cari pasal dgn sab. haih!! geram betul!! ni pn bnyk kli refresh blog nisa.
    xpe2. nti ade mase. sab join k. :)

    btw. gud lux! sume pic cntik2!!

    BalasPadam
  5. sys nisa,comel gile ^^
    nie gerenti menang punye lah ..hehe

    BalasPadam
  6. @mr.syazwan

    hello there...
    jom la bersaing secara sihat :)

    BalasPadam
  7. @nurul ain

    hehe
    alhamdulillah.. thanks dear..
    insyaAllah :)

    BalasPadam
  8. wahh.. shh.. shho.. shhomm.. shomelllllllllllllllllllllllll!!!!!!!!1

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay