Khamis, 27 Januari 2011

Header baru lagi?? Rajin benor abang aku design kan.

  • Hek hek hekkkk pandanglah lihatlah, header ku yang cantik. Menawan dan menarikkk… auwww~
  • AKU SUKA SANGAT!! Itu je yang aku boleh cakap sekarang nih. Kui kui kui…
  • Header telah di derma dengan penuh ikhlas dan rela hati oleh designer rasmi aku. Hahahaaa…
  • Siapa lagi kalau bukan abang aku si Muhammad Mursyidin a.k.a. Meuz Angelo, pemilik blog Gulai Tempoyak Ikan Patin.
  • Haaa sapa suruh beliau tanya aku nak header baru ke tak. Memang daku tuntut laa sampai dapat. Hahahaa~

 

header_nisa

  • Haa.. cepat cakap cantik!! Kalau tak cakap aku takmo kawan! Hahahaaa gurau je meyh….
  • Aku suka header sebab warna dia pink-ungu, lepas tu ade gambar girl yang tengah mengadap laptop. Sejibik macam aku! Her her herr~
  • Lepas tu yang paling best siap ade gambor spec mata bingkai tebal dengan DSLR. Whoaaa memang my things!
  • Kalau dah pegi baca blog beliau, kat entry ni suka suki aje beliau menyatakan aku tak online sebab tak bangun tido lagi.
  • Haiyohhh!!! Gua gi kelas la braderrrr… hari ni busy meyh. Hahahaa~ So setelah aku meletakkan header ni kat blog aku dengan rasminye, aku iringi ia dengan entry ini. Hohoo~

 

    wtr

 

  • Haaaa tu diaaa yang bercermin mata itulah gerangan abang daku, Meuz Angelo.
  • Dia nih rajin sangat design header, blog daku yang pink pink tak hengat ni pon beliau yang design kan. Hek hek tenkiu bery much my bro!
  • Nak gi ngorat berkenalan, pegi la ke blog beliau yang single lagi ni [ KLIK SINI ]

 

 

Lawa lawa. Bye bye.


62 ulasan:

  1. nak ngorat!!!! haha t kem salam kat dia ye. buat lah untuk cik epal punya lak satu!

    BalasPadam
  2. cantik lahhh. gune ape ? adobe ps ehh ?

    BalasPadam
  3. HYE ABANG NISA! SILALAH BUAT UNTUK SAYE! MUHEHEHEH

    BalasPadam
  4. se ta il la kamu punya header....
    i like gitu...huhu

    BalasPadam
  5. lawaa! seswai ngn blog yg pink ny.hehe
    suke spec ngn dslr tu.mmg nisa! :D

    BalasPadam
  6. lawaa! seswai ngn blog pink ny.hehe sukee spec ngan dslr tu,
    mmg nisa! :D

    BalasPadam
  7. @cik EPAL

    hehehheee
    wokeyhhh..
    salam mu akan ku sampai kan wahai cik epal :D

    BalasPadam
  8. @asmiza

    heheh biasanya abg nisa mmg guna adobe Ps je..

    BalasPadam
  9. @puteri ain

    thankss!
    credit to meuz for the header :D

    BalasPadam
  10. wah. abg sendiri yg design. hihi. untung lar.. :)

    BalasPadam
  11. @kamarukom

    heheh
    dia kata dia byk bljr sndri aje..

    BalasPadam
  12. Cantekkkkk...I da follow your blog..meh la singgah sni..hee

    BalasPadam
  13. nice gak header baru ko ni

    brader ni mmg mamat grafik ke ?

    dia ni abg kandung ko ke ?

    BalasPadam
  14. cantiklah
    kreatip sungguh abg muh ;p

    BalasPadam
  15. @LoLyat Gang

    ouhh ye lupe lak nak jwb, heheh yuppp dia abg kandung sy.
    see sy letak gambar dia ngan adik sy tu?

    BalasPadam
  16. fuyoo.. design yang camni mmg remeh la kan nak buat. papepun lawa!! :)

    BalasPadam
  17. This 1 santek gilerzz!! hukhukhuk jeles..!! muahahahha

    BalasPadam
  18. saya curi header ni buat header sendiri . jangan gitau kat akak nisa ok . la la la lariiikkkk !

    BalasPadam
  19. hehe..sama lah kita..suka gak tukar2 header..tp x geti nk wat yg lawa2 pon..

    Jom Lawat Blog Bardboo

    BalasPadam
  20. @Bella Ayub

    heheh
    remeh ke??
    agaknye la kot.. hehehe tnye la abg sy :D

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay