Selasa, 22 Februari 2011

Doakan kesejahteraan sahabat saya!

 

Gambar credit to : Kyerull

 

MasyaAllah.. macam tak percaya dengan berita yang baru aku terima tadi…. Semasa aku sedang lepak minum di kedai mamak, aku online facebook pakai phone. Maka aku ternampak status KSP mengenai sahabat aku Kyerull (di dalam gambar).

Melalui status tu, aku dapat tahu yang Kyerull tidak sihat. Maka tanpa teragak-agak aku call Kyerull untuk bertanya khabar. Akan tetapi mak Kyerull yang angkat telefon. Melalui mak Kyerull aku dapat tahu bahawa besi dalam kaki Kyerull patah! Dan Kyerull kini dimasukkan ke wad di HKL. Kyerull mungkin dibedah semula untuk masukkan besi baru.

Mengucap aku ketika mendengar apa yang mak Kyerull sampaikan. Rasanya baru lagi aku berbual-bual dengan Kyerull… Ya Allah sahabat aku menghadapi dugaan berat! Moga KAU ringankan segalanya buat dia ya Allah..

Walaupun aku dan Kyerull baru lagi berkawan, tapi persahabatn itu tak pernah mengenal usia perkenalan. Bagi aku, Kyerull seorang kawan yang baik, yang mesra, peramah dan buat aku selesa berkawan dengannya.. Bila dengan kawan aku sakit, of course la aku sedih! Semoga kau cepat sembuh ye Kyerull

Kat sini aku nak mohon jasa baik semua yang membaca, doakanlah supaya segalanya akan berjalan lancar buat kawan aku ni, dan semoga beliau cepat sembuh. Amin!

 

 

Peace.


35 ulasan:

  1. semoga cepat sembuh yar bro kyerull..insyaAllah dengan bantuanNya, smuanya akan bek2 sj(^_^)

    BalasPadam
  2. insyaAllah xda pape n smoga dy cpat smbuh~

    BalasPadam
  3. semoga sahabat anda cepat sembuh. :)

    my boyfriend juga baru excident semalam. doakan yang terbaek buat dia ye :)

    BalasPadam
  4. MasyaAllah. yeke ni nisa?
    same2laa kite berdoa ntk sahabat kamu itu :(

    BalasPadam
  5. wah... prihatinnye nisa kan

    mesti mak die xsangka de awek yang sanggup call tanye cerita...

    p/s- leh wat menantu nie.. kate mak kyerull he..23x

    BalasPadam
  6. semoga dia cepat sembuh amin...awak,alief baru je lepas tgok video gathering tu..hahha..petah bercakap gak awk ni ye..amat photogenik muka tu..adoi..dalam gambar dan di video muka x sama....huhu..nisa,,kalau sudi,awk dtg la jenguk blog saya..kalau awk rasa blog saya best,awk follow la..tapi,kalau awk rasa blog saya tak best,jgn paksa diri nak follow taw..awk follow kalau awk rasa blog alief boleh buat awk tersenyum..thanx awk..selamat berkawan..lepas awk follow,tinggalkan jejak taw..thanx again..alief tunggu awk..huhu..ni link alief..->
    ENTRY SATU..kalau nak popular dengan cepat,,sila baca..jgn malu-malu..ni dia tips-tips nak jadi popular dgn cepat..""

    ENTRY DUA..korang sanggup tak buat benda ni??kalau sanggup,,sila la baca..kalau tak sanggup,,hurmm..kena baca gak..peace..""

    BalasPadam
  7. insyaAllah your friend cpat smbuh nisa. bagusnye die ade kawan mcm kamu. nak kawan dengan kamujugak lah!

    BalasPadam
  8. uhh.terkejut dgr berita nii.. huhuh.. mudah-mudahan die cepat sembuh.... aminn...

    BalasPadam
  9. alahai.. ngilunya akak dgr klu bab besi dlm kaki ni. apa2 pun akak doakan kyerull cpt sembuh.

    BalasPadam
  10. semoga die cepat sembuh..semoga Allah permudahkan semuanya..amin!

    jemput ke rumah ye...
    http://laydie-dda.blogspot.com

    keep in touch♥♥

    BalasPadam
  11. InsyaAllah, sama2 kita doakan... Moga cepat sihat & ceria selalu =))

    u too take care

    Nak travel to China?Oke, u need visa!
    &
    Dressing tableHeheee♥ i

    BalasPadam
  12. TERIMA KASIH TIDAK TERHINGGA KEPADA SEMUA YANG SUDI MENDOAKAN SAHABAT SAYA DENGAN IKHLAS.

    HANYA ALLAH YANG MAMPU BALAS BUDI BAIK KALIAN.

    DAN SEMOGA KAWAN SAYA NI SEMBUH CEPAT.. AMIN...

    :)

    BalasPadam
  13. baru je singgah blog dia tadi :)

    BalasPadam
  14. kyerull? betul ke ni? die yang happy go lucky uh.. isskk><... hope dia ok ..

    BalasPadam
  15. sedeyh je bace hurmm sian kyerul..semoga cepat sembuh..ayah pun still ade besi dalam kaki .. sebab accident dulu.. boleh rasa keperitan tu

    BalasPadam
  16. subhanallah, inilah ujian Allah... semoga rakan nisa tu tabah....begitu juga keluarganya....

    BalasPadam
  17. THANKS KEPADA SEMUA YANG COMMENT & DOAKAN BELIAU..

    BalasPadam
  18. Semoga beliau cepat sembuh..Aminn..

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay