Isnin, 21 Februari 2011

Diari Seorang Blogger Tegar : Penat. Apa nak buat? I’m a mess!

Huuuu hari yang tidak berapa produktif untuk aku. Ehhh tak produktif sangat ke?? Ade lah jugak dalam hmmm…. 25% tidak produktif? Huh banyak tuh! Oke apa aku mengarut?

6.30pagi (mungkin lebih) . . . ..

Seperti biasa aku dikejutkan awal pagi. Dalam mamai, dengan suara serak tak berapa nak keluar aku cuba jugak cakap di telefon. Arrgghh kepala terasa pusing-pusing, sama extreme macam roller coaster.

 

9.00pagi

Dah keluar rumah kot…. menapak lah aku bawah matahari yang baru nak naik. Nasib lah kampus seberang jalan aje. Adeh! Mata masih pedih pedih. Mungkin semalam pakai contact lens lama sangat kot??? Ah persetan. Masa untuk pergi print assignment. Ehhhh orang ni katanya kerja kedai print? Aku suruh print web page pon tak reti ke?

Yeah aku rasa aku lambat masuk kelasssss… Research Methodology. Ohhh Corporate Communication lepas ni.. 2.30pm ye? Jom melantak dulu…!!! Nasib baik kelas economy batal. Hahahaaa~

 

Picture2380

Ouhhhh!! 6.17pm sudah! Muka aku hodoh giler kot. Argghh abaikan.. abaikan… Budak budak lain masih bising, masih bergelak ketawa. Friends. Yeahhh I’m totally grateful with what I have now.. Kalau hari-hari macam ni penat jugak. Dari tadi joget aku masih tak pandai. Badan keras macam tiang letrik, ape citer?

Harap segalanya menjadi. Oke nak balik semula kepada apa yang aku buat. Bye. Hmm doakan atok aku selamat operate hari ni :(

 

 

Peace.


20 ulasan:

  1. Research Methodology bosan, reseach3..

    btw, smoga atok slmt menjalani pembedahan.. =)

    BalasPadam
  2. ya, persetankan semua...asalkan kamu happy ya nisa^^

    BalasPadam
  3. sian die.. xcukup rehat.. heheee...
    bestnye d org kejut pg2... :)

    BalasPadam
  4. Eh tak hodoh pun. Comel je. Tee hee. :p

    BalasPadam
  5. hope ur granpa baik2 saje dear....

    penatnye die.. kesiannn...

    BalasPadam
  6. operate ape nisa? nuru doakan atok nisa selamat n tade ape2 happen :)

    BalasPadam
  7. kadang2 penat kan ngan student life..

    fuhh!

    atuk dah selamat dibedah..

    alhamdulillah...

    BalasPadam
  8. @Rozana Razali

    ahahhaha
    yuppp
    research bosannn :(
    ni baru proposal. huhu~

    BalasPadam
  9. @.nuruashia.

    hmmm tulang retak...
    sebab atuk jatuh..
    btw thanks :)

    BalasPadam
  10. student life kadang2 besh kadang2 hampeh..
    heh..







    harap atok aok cepat sembuh semula..

    BalasPadam
  11. apsal komen2 aku yang ni ngan sebelom ni tak de eh..
    ermmm

    BalasPadam
  12. haii..muka awk mcm my classmate..sme gla...

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay