Sabtu, 16 April 2011

Selalu tak aku buat entry macam ni?

Assalamualaikum…

Apa kes aku up entry tengah-tengah malam ni? Aku bajet takde orang baca la.. bengom nye aku, padahal nanti orang bangun baca jugak kan kan.. Huahuahuaa… Sebenor nye aku malu nak up entry nih! Adoi makk…

 

IMG_3119

Oke oke.. gambor dah up pongggg.. So korang paham paham je laa kenapa aku malu-malu nak up entry kali ni. Hek hek hek~ Aku tak biasa aahhh buat entry jiwang jiwang camni. Adoi… dah blushinggggg nih!

Hehehee saje je nak meluahkan rasa gembira dan bahagia kat blog ni… Lagipun blog ni kan blog kesayangan aku… so aku nak lakarkan sedikitttt kenangan dalam hidup aku dalam blog ni.. Hek hek hek~

 

IMG_3121Oke ini merupakan percubaan abang kecintaan menggunakan DSLR aku… Hahaa tak susah nak ajar orang guna DSLR. Kita set kan aje aperture dengan shutter speed, then suruh aje dia snap picture. Huahuahuaaaa….

 

IMG_3139

Hekhekhek! Aku rasa aku ni jenis yang jarang sangat-sangat pakai perfume. Tapi kali ni, aku akan berubah! Hohohoo semangat betol! Ternyata dia dengan aku punya taste yang tak jauh berbeza… Kitorang sama-sama sukakan bauan yang lembut dan ada unsur-unsur floral. Ehhh yeke? Hahaha suka hati aku je. Ahhh pedulikan! Hekhekhek~

Hehee….. okelah… nak tido lahhh. Nak tido dengan senyuman. Hahahahah!!! Psssttt… semangat nak habiskan MUET esok, lepas tu nak dating! Uhukk hukk.. Bubbye!

P/S : JOM UNDI HEADER SAYA SUKA MENAIP DI SINI !!!

 

 

 

sign NISA


16 ulasan:

  1. weeee~ org tga bahagia :D

    BalasPadam
  2. semoga berjaya dalam MUET esok..

    BalasPadam
  3. hahahaha... hapinye dia mkn?
    xsbr nk dating esokkkk.. c u tmrw dear.. :D

    BalasPadam
  4. nisa ngah bahagia ea..gud3!!!

    nice!!

    BalasPadam
  5. nisa ngah bahagia ea..gud3!!!

    nice!!

    BalasPadam
  6. aip.. abg kecintaannye mane.. huhuu

    BalasPadam
  7. hehe..bf balas kew nisa?..
    gud luck muet dear.. ;)

    BalasPadam
  8. semoga bahagia. . ria try nk undi gtp x le la. ..

    BalasPadam
  9. hehe...bila mlm2 tp hati tgh bahagia xtau nk share dgn siapa nasib baik ade blog kn? :)

    BalasPadam
  10. kak nisa!!!
    tahniah koz dpat undian header top 3...
    congrats yeah.....

    BalasPadam
  11. MUAHAHA.COMEL JE MALU2 XD.TU MCD SHAH ALAM YANG DUA TINGKAT TU KE ?

    BalasPadam
  12. nak dating tapi ujan
    tak syiokk betol lah
    :(

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay