Selasa, 24 Mei 2011

ILSYA HIJAB – Punya gaya tersendiri

Assalamualaikum semua…

Malam ni aktiviti menyimpang lagi. Kepeningan terhadap assignment membuatkan aku rasa nak merehatkan minda dengan mencuci mata. Kahkahkah! Macam biasalah, aku memang suka nak share kat korang online shop mana yang aku rasa best.

Kali ni aku nak perkenalkan online shop yang mempunyai collection yang tersendiri dan mempunyai ciri-ciri muslimah moden. Pertama kali aku kenal online shop ni, masa dia bukak booth di karnival konvokesyen UNISEL di Batang Berjuntai.

 

Ilsya Hijab

 

Tertarik dengan rangkaian cotton shawl nya yang sangat berkualiti dan mempunyai range warna yang sangat cantik dan unik, aku terus ambil namecard nya dan browse collection nya.

Klik pada gambar di bawah untuk imej yang lebih jelas. Masa aku di booth Ilsya Hijab, aku pegang sendiri shawl cotton nya. Sangat lembut, selesa dan kainnya sejuk malah kainnya lebih lebar.

 

33744_115515668507457_104742636251427_133107_481153_n-tile

 

Selain shawl cotton nya yang istimewa, aku suka tengok collection blouse muslimah yang dijual di Ilsya Hijab. Design yang tersendiri, unik dan penuh ciri-ciri moden. Tak banyak juga online shop yang jual blouse macam ni.. Jom tengok…

 

 

Heeee boleh dikatakan gambar-gambar yang aku pilih kat atas ni antara yang aku sangat berkenan. Terutamanya Classic blouse yang last sekali.. Jangan risau ye, blouse di Ilsya Hijab ada saiz ye.

Harga pula, berpadanan dengan kualiti yang dijanjikan oleh online shop ni. Nak beli hadiah untuk mak, kakak atau girlfriend? Bagi aku, collection Ilsya Hijab yang tersendiri ni boleh jadi hadiah ideal untuk yang tersayang!

 

 

sign NISA


18 ulasan:

  1. OKE !! nak beli sekarang ! heehe

    BalasPadam
  2. model die comel, natural beauty, xmakeup pon..hehe

    BalasPadam
  3. nisaa~ thanx introduce this blogshop. sukanya tengok design dia..and affordable price. yg best, ada size tu..suka2. ^_^

    BalasPadam
  4. nisaa~ thanx introduce this blogshop. sukanya tengok design dia..and affordable price. yg best, ada size tu..suka2. ^_^

    BalasPadam
  5. cantiknye sume shawl-shawl tuh.. tetapi malangnye,xde bajet nak beli.. kena tunggu bulan dpn bru ade duet.. huhu.. :)

    BalasPadam
  6. sumpah superb..suh darkbatman beli..:)

    BalasPadam
  7. hehe gambar yang kat atas tu *Morning Glory* sekali imbas ingatkan Nisa time pakai spek =)

    BalasPadam
  8. sukenyeeeee shawl 2 pict kt atas. baju2 pun diorg jual ke? mnarik

    BalasPadam
  9. wah chumeyl2 shawl die,macam bubblegum..haha..thakz coz introduce this blogshop ^_^

    BalasPadam
  10. salam, i think i remember u. thanks my dear.. :)

    BalasPadam
  11. Lawanye baju2 & shawl2 dia! Paling suka 'long blouse' tu! :)

    Thanks Nisa for the recommendation :)

    BalasPadam
  12. cantik2 nya semua :) yg paling cantik baju denim tuu la. hiks

    BalasPadam
  13. wahh, tgk review kat blog nie pn dah terus jatuh cinta. harus serbu blog tu. :)

    BalasPadam
  14. owner ILSYA HIJAB nih kakak kawan saya :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay