Isnin, 23 Mei 2011

GAMBAR–Geng SB lepak di Taman Metropolitan

Assalamualaikum semua…

Sorry lah sebab lambat sangat update gambar dan link kat dalam blog. Dah basi la oiii.. Huhuu nak buat camne kalau gambar pun baru dapat ye tak. Hehehhee… Jom cuci mata…

Entry ni penuh gambar je tau! Kahkahkah.

 

DSC_0902Kengkonon aje usung handycam ke sana sini. Kahkahkah!

 

DSC_0906

DSC_0936Lelaki seksi, si Akmal Hilmi.

 

DSC_0910Geng blog pink! Ehh blog aku pun warna pink kan kan :D

 

DSC_0911Pakatan pakaian ungu.

 

DSC_0928Inilah Mr Baby Ruth. Kahkahkah.

 

DSC_0932Tak lain tak bukan Ben Ashaari.

 

DSC_0946

DSC_0954Tangan di bahu, mata ke atas. Kuangkuangkuang. Sengal bersama Fahmi Mahat dan Yuyu Musa

 

DSC_0914Whooo excited melihat senarai bloggr yang hadir. Turut excited ialah Yuyu Musa.

 

DSC_0965

 

SENARAI YANG JOIN LEPAK SAHABAT BLOGGER DI TASIK METROPOLITAN :

Kirin Selama Perak

Kyêrüll L Frêscð

Eman The Halia

Amal Espraza

Koqin Karemo

Macam Ni Lah Kita (Urut Turun Temurun)

Fadzli-rt

Muhammad Nur Aizuddin Abdul Rahman

Eazy Izzuddin

Mohd Nuur Taufiq (Tetaufik)

Fahmi Mahat

Ben Ashaari

Mas Ahmad Safwan

Media Jer!

Ady Budika

Aisha Inani

Yuyu Musa

Blog - Kopi O Laici

Atiq Salleh

 

DSC_0966

DSC_0924

 

SENARAI YANG JOIN LEPAK SAHABAT BLOGGER DI TASIK METROPOLITAN :

Zaty Faisol 

Fatin Farhana

Farah Soraya

Blog - Cinta dan Manusia

Cik Katek (Tauhu Bakaq)

Laily Qaisyirah (Ms toinkkk toinkkk)

Sheril Shuhaimi

Mrs Secretary

Yana Nanako

Fiera Pirot

Misz Bubble

Heziqa Mushadad Lee

Syafik Way

Myung Dae

Ahmad Hisham

Hanim Mahali

Al-Din Aan

Elis Wanie

Island of Dim

Airieda Saad

 

DSC_0917 Aku interview orang lain, tapi Kirin Selama Perak a.k.a. KSP ni nak enterframe pulakkk!

 

DSC_0984

DSC_0990

 

Fuhhhh berderet gambor salam satu entry! Huahuaa…!! Minta maaf ye! Gambar dah basi baru nak keluar kat blog! Haiyahhhh screw me!

Ohh ye, pasal video lagi sedih. Tak dapat nak edit pun, apatah lagi upload. Tunggu aku upgrade RAM laptop ye. Haiyohhh… Bukan setakat video lepak ni, video-video lain pun menerima nasib yang sama… Aku rasa dah tiga video aku terpaksa pending!

Arrggghhh!! Oke lah. Bye.

 

 

sign NISA


33 ulasan:

  1. wahh bestnyeee. rugi ta join huhu..

    BalasPadam
  2. Owh ni yang ramai2 konon2 nak main layang2 tu kan?

    Hujan kan? Isyh3..


    Psstttt, meh join GA Belog Nemomimosh! Boleh pilih2 hadiah. Rugi okay kalau tak join! :)

    http://zaihazrasulaiman.blogspot.com/2011/05/giveaway-belog-nemomimosh.html

    BalasPadam
  3. seronoknya tengok .. RUGI tak dapat join .. huhu .. nisa , i dah kat shah alam ni .. bila lagi time 'kite' ?? hee~

    BalasPadam
  4. bestnyaa kamu....thanks utk gmbr tu...w/pun akak tak join ke sana sekurang2nya dpt tgk gmbr pun jadilah...hehe

    BalasPadam
  5. wow nmpak mcm best..

    wlaupun xdpt pegi..

    BalasPadam
  6. HAHAHHAHA.

    weh gamba aku sikitnyer... huahh! wakakaka.

    BalasPadam
  7. oo lame dah eh buat gath ni..bila nak wat lagi kat situ..

    BalasPadam
  8. sadih...nak join..tapi tak tau..hua hua..cm ner nak join geng blog pink tu?

    BalasPadam
  9. laa,kat kepong ni kan?
    bila ni ..tak tau ponn..
    hehe :D

    BalasPadam
  10. bestnya dpt lepak ngn blogger.. :)

    BalasPadam
  11. Thanks cik nisa...

    yang island of dim tu namanya danial,
    tq ye...

    BalasPadam
  12. woww...bestnyaa..

    happening je nampknya

    BalasPadam
  13. Wahh.
    Meriah.
    Tapi I segan U nak join gath camni.
    Hehehe.

    BalasPadam
  14. kay,2 kali masuk bru boleh komen.line slow gile...


    saya excited dpt jumpa awak nisa kay kt gathering ni..hik3...:p

    BalasPadam
  15. patot la rase mcm ramai yg masok blog aku, rupenye ko tag aku cik TORCH oit. haha, macih2 ;) btw gmba aku ngn ko tu mmg #terboik! curik! haha

    BalasPadam
  16. TQ.... Blog aku pun ada.... heheh

    BalasPadam
  17. oke pic aku selenge...hahahaha..thanks nisa...=)

    BalasPadam
  18. sempat jugak aku menyelit..haha thanks kak nisa

    BalasPadam
  19. Mana gambar MTT sayangg? Hikhik
    Lambat betol baru nak datang skodeng.. ^^

    BalasPadam
  20. eyh , slh seowng dlm gmba tu sye knal..dye satu skolh ngn saya...yg pkai tdung pink 2..hehehe...:)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay