Jumaat, 3 Jun 2011

EVENT : Dutch Lady World Milk Day, One Utama

 

Assalamualaikum semua…

Baru-baru ni aku dapat buffered earnings World Milk Day daripada Nuffnang. So, aku godek-godek la sikit, nak tahu pasal World Milk Day ni. Dan aku dapat tau, Dutch Lady mengadakan event kat One Utama minggu lepas.

Bersempena World Milk Day ni, Dutch Lady memperkenalkan 4 perisa baru dalam rangkaian susu UHT syarikat nye. 4 perisa tu adalah Sweet Corn, Red Bean, Moo Melon dan Caramel Toffynut. So dengan semangat membara, aku pon gigih la pergi ke One Utama Damansara tu.

DSC_1412Yeahhh dah register, so boleh masuk. Boleh jumpe retissss… Wowww.

 

DSC_1422Tuuuuu dia Faizal Tahir. Omaigaddd. Pengsan kejap boleh? Nak bergambar dengan beliau? Agak-agak dapat tak?? Baju beliau berwarna kuning sebab beliau nih retiss yang mewakili susu perisa Sweet Corn. Abes sume penyokong & peminat beliau datang berbaju kuning semuanye.

 

 

DSC_1432ALAMAK! Ter-fokus kat bendera pulakkk… Ouh ye, peminat perisa Red Bean pulak, boleh le berkempen bersama wakil nye iaitu ZIANA ZAIN. Wahhhh ni diva kelas gitewww. Sangat mesra :)

 

 

DSC_1444

Okehhh.. okehh… Sesak nafas aku kejap diapit dua jejaka sama hensem, sama cute sama macho! Wargghhh dah namanye kembar kan? Aidil Zafuan dan Zaquan Adha (pemain bola sepak Malaysia) pulak wakil untuk perisa Caramel Toffy.

Aummmm lemah kejap iman aku. Kalau aku jahat nih, dah lama aku kebas. Kahkahkah! Ehhh dua-dua laki orang kan? Errrrr….! Hahahaa dua retiss ni je yang aku dapat bergambar. Yang lain, tak berpeluang! Ouhh ye, untuk perisa Moo Melon pulak, wakil nye ialah model top Amber Chia.

 

 

DSC_1452AKU??? Dah korang nampak kan aku bertudung maroon dan belt merah.. Hahah mesti lah aku undi red bean oii. Hahahaa…

 

 

DSC_1450Aku nampak kot muke abang yang pakai maskot neh. Kahkahkah!!

 

 

DSC_1466Oke jom jenjalan ke setiap booth. Semua perisa aku rasa. Aku suka RED BEAN of course! Tapi kannnnnn perisa sweet corn pun sedap jugakkkk!!! Alamakkk kalau aku pakai baju merah kuning masa pergi event ni oke tak? Kang ada yang kata macam bendera pulak. Kahkahkah.

 

 

DSC_1481Dah penat jenjalan kat Central Park Avenue tu, kitorang masuk ke dalam bangunan OU. Masa untuk melantak yeahhh!!

 

Sungai Buloh-20110529-00178LUNCH.

 

DSC_1478

Wuarrgghhh! WHAT A DAY. Ramai giler orang kot. Yang best nye, dapat goodie bag! Dapat lah jugak air susu chocolate 4 botol. Dan juga sekotak gelas limited edition Dutch Lady World Milk Day.

Ohhh ye, balik dari OU pulak, aku berkejar ke Mid Valley Megamall, dengan harapan boleh lah join mini gathering.

Soo.. more pictures and story, beserta link bloggers yang join akan aku buat kemudian yea?? Hehehe sorry la entry panjang sangat. Lalallaa… Hehehe Bye.

 

sign NISA


9 ulasan:

  1. jelesnya nisa dapat bergambar dengan hero malaya si kembar tu! wah nsemnya...

    BalasPadam
  2. wahhh,best la nisa:) hehe. nak jugakk pergiii weheee

    BalasPadam
  3. eeeee~ nak jugak bergamba dengan kemba retiss tuh.. huhuuu. jeles lah dengan sys nisa.hhe ;)

    BalasPadam
  4. Retiss kembar tu hensem gila okayh!! Kita mcam suka je Moo Melon tu.. Tapi xnah minum pun..Hehehhe

    BalasPadam
  5. OMG!! nisa bergambar dgn ex bf aini la,.he3

    BalasPadam
  6. kaka nisa comel...
    best nye dia berjalan sakan..!!
    dapat snap picca dgn si kembar lagi..jelez boleh..??
    huhu...
    kite cuti duduk uma jek..
    naik bosan..hehehe..
    :D

    BalasPadam
  7. wow..bestnye dpt bergmbr dgn kembar....hehehhe

    BalasPadam
  8. kembar tu mmg hensem ok! hehe. kak nisa cantik la :)

    BalasPadam
  9. aku benci ko sbb ko tak ajak aku pun..

    sedih..

    nak jumpe ziana zeng jgk.. keh keh

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay