Rabu, 1 Jun 2011

Idaman kalbu dah sampai !!!

 

Assalamualaikum dan selamat petang semua…

Hari ni aku nak gi tasik lah. nak menghirup udara segar. ahhaha pigi dahhh! Takdela, aku ke sana sebab nak tolong junior aku dalam assignment photo beliau. Tapi sebelum tu aku nak update dulu yeahhh.

Ingat lagi tak entry ni ???

Yang kiri atau kanan??? Merah atau hitam?? Dalam dilemma yang melanda kalbu, akhirnya…. aku buat keputusan jugak! Hehhee :)

 

IMG_3682Jeng jenggg… setelah seminggu berangan-angan.. makan tak kenyang tido tak lena, akhirnya boots idaman kalbu sampai jugak ke tangan aku dengan selamatnya!

 

IMG_3684Kerakusan dan sikap tidak senonoh aku telah menyebabkan kertas pembungkus itu koyak rabak dalam sekelip mata sahaja. Kahkahkah!

 

IMG_3686Yeahhh!! Korang mesti dah tahu apa pilihan aku kan? Kan? Kan?

 

IMG_3687Lalalalaa… cubaan pertama buat aku rasa nak tersengih-sengih memanjang! Kahkahkah! Sunggoh jakun kerana aku tidak pernah lagi beli boots warna camni. Oh ye, merahnya nampak sunggoh striking effect dari flash DSLR aku.

 

 

Yeah bebeh! Aku pilih boot merah!! Yeahuuuuu. Rasa macam nak melompat laju-laju. Errkkkk!! Hehehee…. Kalau korang nak beli boots macam ni, boleh klik gambar di atas untuk browse online shop Para Wu di facebook.

Dah lah, nak mekap-mekap dan photoshoot! Hehehe Bubbye.

 

 

sign NISA


32 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. wahhhh cntik sgt. laju je akak nk pergi phtoshoot!

    BalasPadam
  3. tq info ni nisa..akak tgh berangan2 nak beli.wahh harga yg menarik.tq......

    BalasPadam
  4. merah makngah... cantik sehhhh...

    BalasPadam
  5. boleh pi main snow past nie.. yeay.. hehehe

    BalasPadam
  6. waaa!! cun whoa!!!!!!! haha!! biasala tu..kalau dapat pape bungkusan tak sabo nak tengok..:DD

    BalasPadam
  7. peh..gojes la..minat juga nisa pakai boots mcmni kan..hee

    BalasPadam
  8. wahhh ! cantiknyer .. bpe harga ?

    BalasPadam
  9. seyes rm65 je????wahh bestnye...suka2!!

    BalasPadam
  10. cantiknya boot ni...
    akak memang suka barang2 warna merah ni!

    BalasPadam
  11. Wahh!
    Merah mak ngah!
    Lawa la boot tu.

    BalasPadam
  12. love the boots..cantik!striking gitu..=)

    BalasPadam
  13. waahhhh,,merah,,my feveret colour,,,btw nisa temerloh kat mana?

    BalasPadam
  14. ambooi merah sangatlah mak ngah!

    BalasPadam
  15. nisa,nnt kte mkn kt mcd then compare ur boot wif the patung mcd..hehe

    BalasPadam
  16. canti..tp xpandai nak gaya kan la...teringin jugak...

    BalasPadam
  17. ko nk pi obersea ke ae??
    awuuuuu

    BalasPadam
  18. Lawaaaaaaaanyaaaaaaaa.
    Warna merah pulak tu mmg kelasssssssssss hihi

    BalasPadam
  19. Lepasni boleh main salji di i City.

    BalasPadam
  20. cantik dah..tapi patern lagi satu lg cantek kud nisa ..ni mcm santa claus sikit..jgn mara...

    BalasPadam
  21. Comelnya boot merah tu!!! Geram tengok

    BalasPadam
  22. berminat nak beli boots kulit? tengok sini

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2486245231817&set=a.2420856477139.133375.1123238451&type=3

    :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay